دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زمان تشییع پیکر علی طباطبایی اعلام شد

مراسم تشییع پیکر سید علی طباطبایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ساعت 9 صبح فردا (سه شنبه 10 شهریور ماه) برگزار می‌شود.
کد خبر : 36325

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، تشییع پیکر سید علی طباطبایی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون صبح فردا سه‌شنبه (10 شهریور ماه) از درب منزل وی واقع در اقدسیه به سمت بهشت زهرا(س) انجام می‌شود.


سید علی طباطبایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون حوالی ظهر دیروز (یکشنبه 8 شهریور ماه) به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.


شب گذشته در پی انتشار خبر درگذشت سید علی طباطبایی در خبرگزاری آنا، در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی علت درگذشت این بازیگر اوردوز اعلام شده بود که مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آنا این مساله را تکذیب و علت فوت این بازیگر جوان را به طور حتم ایست قلبی اعلام کرد.


سیدعلی طباطبایی متولد ۱۳۶۲ و پسر سیدکمال طباطبایی است و با حضور در مجموعه «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» مورد توجه مخاطبان به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته بود.


از دیگر آثار او می‌توان به فیلم‌های «سالاد فصل» (فریدون جیرانی – ۱۳۸۳)، «ساعت ۲۵» (مسعود آب پرور)، «آماده باش» (بهرنگ توفیلی – ۱۳۸۸)، «اسب سفید پادشاه» (محمد حسین لطیفی – ۱۳۹۳)، تله فیلم «ماه از روی سکو» (آرش معیریان) و سریال‌های «باجناق‌ها» (داریوش مودبیان)، «آشپز باشی» (محمدرضا هنرمند) و «ترانه مادری» (حسین سهیلی‌زاده) اشاره کرد.



انتهای پیام/

برچسب ها: مراسم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته