دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1397 - 10:30
رئیس دانشگاه آزاد رفسنجان:

تخصص و مدرک با داشتن فرهنگ شهدا ارزشمند است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان گفت:‌ تخصص و مدرک زمانی ارزشمند است که فرهنگ و رسم زندگی شهدا را داشته باشیم.
کد خبر : 363165
IMG_9178.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رفسنجان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی شب گذشته در مراسم نخستین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: امام خمینی(ره) اسلام ناب را وارد زندگی همه مستضعفان جهان ساخت، مدفن شهدای مطهر و پاک است و هر جا دفن شوند، شرافت به بار می‌آورند.


وی افزود: تخصص و مدرک زمانی ارزشمند است که فرهنگ و رسم زندگی شهدا را داشته باشیم و غرض از برپایی یادواره‌های شهدا جاری‌کردن سیره و فرهنگ زندگی شهدا در زندگی، جامعه و دانشگاه است.


به گزارش آنا،‌ سخنرانی حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان و زهره هادی خواهر بزرگوار شهید ابراهیم هادی، خاطره‌گویی امیر سرتیپ دوم غلامحسین سربندی همرزم شهید صیاد شیرازی، مداحی مهدی سلحشور و تجلیل از خانواده‌های معظم شهیدان هادی و عظیمی‌زاده، شهید گمنام مدافع حرم و دانشجوی دانشگاه آزاد رفسنجان و شهید اسکندری از دیگر برنامه‌های نخستین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان بود.


مراسم استقبال از خانواده معظم شهید ابراهیم هادی نیز پیش از مراسم یادواره با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد و حضور باشکوه دانشجویان از سردر دانشگاه به سمت مسجد برگزار شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته