دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1397 - 15:52
با حضور مسئولان انجام شد؛

کلنگ‌زنی فاز 6 شهرک گلخانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

کلنگ فاز 6 پروژه گلخانه‌ای فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با رویکرد اشتغالزایی برای دانشجویان به زمین زده شد.
کد خبر : 363002
IMG_6267.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، صبح امروز در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و گرگان، محمدرضا عباسی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، مهدی لطفی‌زاده رئیس جهاد کشاورزی گرگان و جمعی از مسئولان و کارکنان دانشگاهی، فاز 6 شهرک گلخانه‌ای فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به مساحت 5 هزار متر مربع کلنگ‌زنی شد.


طاهری در حاشیه این مراسم به خبرنگار آنا گفت: این فاز با رویکرد اشتغالزایی برای دانشجویان به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.


شهرک گلخانه ای گرگان


وی افزود: دانشجویان می‌توانند با همکاری دانشگاه و استفاده از تجارب کارشناسان شهرک گلخانه‌ای فرهیختگان در این فاز با هدف اشتغالزایی به ساخت مجموعه‌های گلخانه‌ای کوچک اقدام کنند.


 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار کرد: در این طرح دانشجویانی که دارای زمینی‌هایی حتی با ابعاد کوچک هستند، می‌توانند بدون دغدغه فروش محصولات گلخانه‌ای زمین خود را تبدیل به گلخانه کنند.


شهرک گلخانه ای گرگان


طاهری گفت: امیدواریم اردیبهشت سال آینده شاهد افتتاح فاز ششم شهرک گلخانه‌‌ای دانشگاه آزاد گرگان باشیم.


به گزارش آنا، شهرک گلخانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع در حال ساخت بوده و تاکنون بیش از 25 هزار متر مربع از این زمین زیر پوشش شبکه گلخانه‌ای قرار گرفته است.


گلخانه های واحد گرگان


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته