دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1397 - 14:03
سرپرست فدراسیون جودو:

مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو سالم برگزار می‌شود

سرپرست فدراسیون جودو گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو سالم و به‌دور از مهندسی برگزار خواهد شد.
کد خبر : 362948
1_2_3.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فدراسیون جهانی جودو «میشل هوت» از فرانسه را به‌عنوانِ مدیر اجرایی جهت نظارت بر انتخابات فدراسیون جودو ایران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون معرفی کرده است. این موضوع واکنش محمدرضا عمادی سرپرست فدراسیون را به‌همراه داشته و وی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی خواستار تجدیدنظر در این اعزام شده است.


محمدرضا عمادی درباره اعزام نماینده فدراسیون جهانی جودو به خبرنگار ورزشی آنا گفت: این موضوع برای ما هم بسیار عجیب بود چرا که همواره انتخابات فدراسیون بدون کوچک‌ترین مشکل و بدون نیاز به حضور ناظر فدراسیون جهانی برگزار شده است. روز 25 اسفند انتخابات برگزار می‌شود و قرار هم نیست زمان آن به عقب بیفتد.


وی ادامه داد: متأسفانه نامه فدراسیون جهانی با تأخیر پنج روزه به‌دست ما رسید، با این‌حال ما نامه‌ای را تنظیم و به IJF ارسال کردیم و تقاضا کردیم تا نسبت به این موضوع تجدیدنظر شود. این احتمال وجود دارد که از داخل ایران نامه‌ای به فدراسیون جهانی زده شده باشد و IJF برای ایران نامه‌ای فرستاده باشد ولی می‌خواهم بگویم ما بدون حاشیه کارمان را انجام می‌دهیم و انتظار نداریم که ویزر رئیس فدراسیون جهانی از ما حمایت نکند و اصرار بر اعزام ناظر به ایران داشته باشد.


سرپرست فدراسیون جودو یادآور شد: رابطه فدراسیون جودوی ایران با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و هیئت‌های استانی خوب است و همچنین باید بگویم ما هیچ‌گاه مشکلی با فدراسیون جهانی جودو نداشتیم، بنابراین انتظار داریم که درخواست تجدیدنظر ما مورد قبول وزیر فدراسیون جهانی قرار بگیرد و ما بتوانیم همانند دوره‌های گذشته انتخاباتی سالم و به‌دور از هرگونه مهندسی برگزار کنیم.


وی تأکید کرد: باید مصالح ملی ایران را درنظر گرفت و با رفتاری درست اجازه نداد فضای جودوی ایران ملتهب شود. اینکه فردی پیدا شود و نامه‌ای ارسال کند تا فدراسیون جهانی ناظر برای انتخابات ایران برگزیند، باعث پایین آمدن وجهه جودوی ایران می‌شود. خانواده بزرگ جودوی ایران همانند تمامی خانواده‌ها دارای اختلافات داخلی است ولی نباید این موضوع باعث شیطنت برخی از افراد شود.


عمادی تأکید کرد: ما باوجود محمد درخشان که در فدراسیون جهانی دارای جایگاه مناسبی است و بارها به‌عنوان ناظر این فدراسیون در مسابقات مختلف حضور پیدا کرده، می‌توانیم موضوع اعزام ناظر به انتخابات فدراسیون را برطرف کنیم ولی باید همه دست به دست هم بدهیم و به‌دور از اختلافات برای پیشرفت جودوی ایران تلاش کنیم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته