دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در واحد ایذه

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: قانون را سرلوحه کاری خود قرار دهیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با توجه به نظم و انضباط و کاری، گفت: باید قانون را سرلوحه کاری خود قرار دهیم و تلاش کنیم برای سازمان و تشکیلاتی که در آن کار می‌کنیم مفید واقع شویم و یادمان باشد ما در یک محیط علمی و آموزشی کار می‌کنیم که باید فرهنگ کار و تلاش را به دیگران بیاموزیم.
کد خبر : 36288

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حجت‌الله درویش‌پور در مراسم بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند که در واحد ایذه برگزار شد با تبریک هفته دولت و روز کارمند، کارمندان را قشری خدوم و زحمت کش و مشکل گشا در جامعه توصیف کرد.
وی افزود: بر اساس سیره انبیا و اولیا توفیق خدمت به مردم از توجه خداوند متعال است و در نظام‌های توحیدی به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی، کار نوعی عبادت محسوب می‌شود بنابراین سعی کنیم از این ره‌گذر بهره کافی را ببریم و خدمات و آثار ارزشمندی را از خود به یادگار بگذاریم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با قدردانی از همه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی، از همگان خواست تا بنا به وصیت حضرت امام راحل، همه خدمتگزار ملت، به ویژه خادم مستضعفان باشند به گونه‌ای در همه عرصه‌ها عمل کنیم تا شرمنده خون شهدا نباشیم.
در ادامه این مراسم سرپرست واحد ایذه نیز از همه کارگزاران توسعه دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه کارکنان خدوم و کم توقع واحد ایذه که در این منطقه محروم در راستای گسترش آموزش عالی گام برمی‌دارند، سپاسگزاری کرد.
دکتر محمدوفا درویش‌پور از تلاش‌های نماینده ایذه و باغملک درباره پیگیری ایجاد رشته‌های جدید دانشگاه قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته