دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1397 - 10:21
ابوالحسنی خبر داد:

حمایت کمیته امداد استان مرکزی از ۶ هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی از حمایت 6 هزار و ۴۱۲ دانش‌آموز، دانشجو و طلبه زیر پوشش این نهاد در 9 ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر : 362852
حمایت-کمیته-امداد-استان-مرکزی-از-بیش-از-6-هزار-دانش-آموز-و-دانشجو.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد استان مرکزی، احمد ابوالحسنی با بیان اینکه حمایت از محرومان و توانمندی مددجویان رسالت اصلی کمیته امداد است، گفت: ارتقای سطح فرهنگی مددجویان زیر پوشش مهم‌ترین گام در مسیر توانمندسازی اقتصادی است.


وی با بیان اینکه کمیته امداد با کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش زمینه موفقیت‌های تحصیلی و علمی آنان را فراهم کرده است، مطرح کرد: کمیته امداد استان مرکزی در ۹ ماه نخست امسال تاکنون 6 هزار و  ۴۱۲ دانش‌آموز، دانشجو و طلبه را زیر پوشش قرار داده و برای کمک به این دانش‌آموزان و دانشجویان بیش از یک میلیارد و ۴۳ میلیون تومان هزینه شده است.


معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی توانمندسازی فکری و فرهنگی و کمک به آینده‌سازان را از اهداف کمیته امداد در کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان برشمرد و اظهار کرد: کمک‌هزینه تحصیلی به منظور برطرف‌شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش‌آموزان زیر پوشش پرداخت می‌شود تا آنها بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.


ابوالحسنی افزود: برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی، برگزاری دوره‌های مشاوره تحصیلی و امکانات آموزشی از دیگر برنامه‌های انجام‌شده است.


وی تصریح کرد: این نهاد مردمی با همکاری خیّران و نیکوکاران در کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان به‌منظور موفقیت در امر تحصیل و رسیدن به مدارج تحصیلی عالی تلاش می‌کند.


انتهای پیام/4121/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته