دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان

فرماندار ایرانشهر بر افزایش رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی تأکید کرد

فرماندار ایرانشهر در دیدار با دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: نیاز منطقه گسترش تحصیلات تکمیلی است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر می‌تواند در این حوزه موفق عمل کند.
کد خبر : 36285

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نبی بخش داوودی با توجه رشته‌های مورد نیاز در شهرستان ایرانشهر گفت: ایجاد رشته باید براساس نیازسنجی منطقه انجام شود و تأسیس رشته‌های کاربردی باید در اولویت قرار بگیرد.


این مسئول افزود: تأسیس رشته‌هایی چون پتروشیمی، معدن، گاز و صنایع از ملزومات این استان است و برای اینکه بتوانیم تحول علمی موفقی در استان داشته باشیم، نیازمند توجه به راه‌اندازی رشته‌ها هستیم.


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با تشکر از همراهی فرمانداری در طرح‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از عوامل رسیدن به قله‌های رفیع موفقیت، تعامل با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف است، جامعه کنونی نیازمند همراهی و همدلی سازمان‌های دولتی و خصوصی است.


امین‌رضا کمالیان با تأکید بر گسترش روابط دانشگاه آزاد اسلامی استان با ارگان‌های دولتی، عملکرد این مجموعه عظیم آموزشی را در حوزه تعامل و مشارکت بسیار ارزنده برشمرد و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی فرزند انقلاب اسلامی بوده و یکی از افتخارات این مجموعه آموزشی این است که بزرگترین مجتمع آموزش عالی جهان معرفی شده است.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رسیدن به مطالبات رهبری سازمانی پیشگام و موفق است و تأکید این مجتمع آموزشی رسیدن به دانشگاه کارآفرین و پیشتاز بودن در مسیر تولید ثروت از علم است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته