دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1394 - 16:39

استاد دندانپزشکی واحد اصفهان راهی ویتنام شد

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: استاد دندانپزشکی این دانشگاه، دکتر محمد کتابی برای برگزاری دوره کوتاه مدت به کشور ویتنام سفر کرد.
کد خبر : 36279

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمد حامدکیانی اظهار کرد: به منظور اجرایی کردن بخشی از تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و جمهوری ویتنام و بر اساس دعوت به‌عمل آمده از طرف دانشگاه ملی هانوی، استاد دندانپزشکی این دانشگاه، دکتر محمد کتابی برای برگزاری دوره کوتاه مدت به این کشور سفر کرد.


کیانی افزود: در این دوره که از 21-19 آگوست برگزار شد، چندین کارگاه آموزشی در آن دانشگاه اجرا شد و در پایان دوره ریاست دانشگاه ملی هانوی، کتبا از حضور موثر دکتر محمد کتابی در این دانشگاه سپاسگزاری کرد.


مدیر امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های علمی موجود در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، رایزنی‌های این دفتر برای راه‌اندازی دوره‌های مشترک بیشتر با دانشگاه‌های ویتنام در جریان است.


بر اساس تفاهم‌نامه این واحد دانشگاهی با جمهوری ویتنام که در حاشیه اجلاس بین‌المللی آسایهل 2015 امضا شد تبادل استاد و دانشجو، تبادل فناوری در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان و برگزاری دوره‌های مشترک مورد تفاهم قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته