دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1397 - 05:30
نقوی‌حسینی در گفتگو با آنا:

دولت جلوی قاچاق دام را نگیرد در تولید گوشت دچار مشکل می‌شویم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دامی که از کشور خارج می‌شود مرغوب و مولد است و در آینده نزدیک کشور را در تولید گوشت با کیفیت دچار مشکل می‌کند.
کد خبر : 362770
121927_Orig.jpg

سید حسین نقوی‌حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه قاچاق کالا یکی از معضلات کشور است و حجم چند ده میلیارد دلاری را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: دام گردو نیست که مردم در جیبشان بریزند و آن را قاچاق کنند. برای قاچاق گوسفند و گاو زنده، باید از وسائل نقلیه سنگین استفاده کرد، بنابراین شکل‌گیری چنین قاچاقی غیرقابل توجیه است.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قاچاق دام موضوعی است که نشان می‌دهد مدیریت و نظارتی در این زمینه وجود ندارد، لذا ستاد مبارزه با قاچاق کالا، مرزبانی‌ها، گمرکات و وزارت کشاورزی باید در این زمینه پاسخگو باشند.


نقوی‌حسینی با تأکید براینکه باید نظارت‌ها تقویت شود، تصریح کرد: متأسفانه دامی که از کشور خارج می‌شود مرغوب و مولد است و در آینده نزدیک کشور را در تولید گوشت با کیفیت دچار مشکل می‌کند. اگر جلوی این قاچاق‌ها گرفته نشود، چگونه می‌توانیم نمونه‌ این دام‌ها را احیا کنیم، این کار بسیار مشکلی است.


انتهای پیام/4034


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب