دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1397 - 16:47
احمدی:

گیلان 22 هزار کارمند بسیجی دارد

مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: 22 هزار کارمند گیلانی لباس بسیج بر تن دارند و به عبارتی 70 درصد از کارمندان استان گیلان بسیجی هستند.
کد خبر : 362721
IMG_0208.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، سرهنگ محمود احمدی صبح امروز در مراسم اختتامیه دومین مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان ادارات کل استان گیلان که به‌مناسبت دهه مبارک فجر و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن ورزشی مجتمع لاکان این واحد دانشگاهی برگزار شد با تشکر از حضور ادارات کل استان گیلان در این دوره از مسابقات اظهار کرد: بسیج کارمندان سپاه گیلان یکی از قشرهایی است که در سطح کشور از رتبه‌های خوبی برخوردار است و حدود 22هزار بسیجی، یعنی حدود 70‌درصد از کارمندان شاغل در استان گیلان عضو بسیج کارمندان هستند.


وی تعداد شهدای کارمند استان گیلان را 257 نفر اعلام و تصریح کرد: بسیج کارمندان استان به‌دنبال هم‌افزایی و همگرایی همه کارمندان بسیجی استان است که به این منظور برگزاری مسابقه‌های مختلف ورزشییکی از مأموریت‌های ما است و امسال هم به مناسبت دهه فجر در طول ماه بهمن در سه رشته فوتسال، دارت و تنیس روی میز این مسابقه‌ها برگزار شد.


مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ادامه داد: بیشترین هدف ما از این فعالیت‌ها‌، هم‌افزایی و آشنایی نیرو های شاغل در ادارات نسبت به یکدیگر است تا در امر کمک‌رسانی به مردم با یکدیگر همکاری کنند که الحمدالله تا این زمان موفق بوده‌ایم .


احمدی با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به دلیل میزبانی مسابقات در دو سال پی‌‌در‌‌پی افزود:  استان گیلان یکی از استان‌های موفق در امر فعالیت‌های بسیج کارمندان است و  خدا را شاکریم که توانستیم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در انجام مأموریت‌های محوله موفق باشیم.


وی با برشمردن محور برنامه‌های بسیج کارمندان استان در سال آینده تأکیدکرد: حضور در میز‌خدمت، برگزاری اردوی‌های جهادی و تکریم ارباب رجوع برای خدمت به مردم از مهمترین وظایف محوله به ما است.


به گزارش آنا، مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان استان گیلان به‌میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد و در طی این مسابقات نتایج ذیل بدست آمد:


در مسابقات فوتسال، تیم توزیع برق استان گیلان مقام اول، بهزیستی استان به مقام دوم و آب منطقه‌ای گیلان به مقام سوم رسیدند.


در مسابقات تنیس روی میز دربخش خواهران، ربابه قربانی رتبه اول ، خدیجه راسخی رتبه دوم را کسب کردند و سیده مرضیه افروزه و طلیعه موسوی به طور مشترک به رتبه سوم رسیدند.


در مسابقات تنیس روی میز برادران، امید حلیمی رتبه اول، رامین صالح‌نژاد رتبه دوم را به دست آوردند و کیوان پورقاسم و الیاس جعفرنژاد  به طور مشترک سوم شدند.


در مسابقات رشته دارت در بخش خواهران، مرضیه حاج قلی‌پور رتبه اول، معصومه یوسفی قصابسرایی رتبه دوم را به دست آوردند  و آزاده اشجاری و فاطمه پسندیده به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.


در رشته دارت برادران به ترتیب، عبدالرضا غلامی به مقام اول، فاضل حاجی‌پور مقام دوم را کسب کردند و محمد حسینی و  شکوهی به طور مشترک به جایگاه سوم رسیدند.


انتهای پیام/4117


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته