دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1397 - 13:55
همزمان با سراسر کشور؛

آزمون دکتری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸ در حوزه امتحانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 362717
photo_2019-02-22_13-03-30.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمدرضا آزاده دل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در بازدید از نحوه برگزاری آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸ در این حوزه امتحانی گفت: آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸ همزمان با سراسر کشور امروز جمعه مورخ سوم اسفند 1397 در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.


وی افزود :در حوزه امتحانی این واحد دانشگاهی تعداد 1190 داوطلب مرد حضور داشتند که از این تعداد حدود 800 نفر در مجتمع های  های فنی و مهندسی  و علوم پزشکی  و علوم پایه و تعداد 390 نفر در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با هم به رقابت پرداختند.


 آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸ دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی‌ها، پیام نور و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها در هفت گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان خارجی در ۲۴۵ کد رشته امتحانی از ساعت ۸ صبح امروز سوم اسفند برگزار شد.


580 داوطلب نیز در آزمون دکتری تخصصی (ph.D) دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند به رقابت پرداختند. 


به گزارش خبرنگار آنا از مرند، معاون علمی واحد مرند گفت: تعداد 580 داوطلب دختر و پسر در حوزه امتحانی واحد مرند برای آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دکتری تخصصی (ph.D) سال 1398در سلامت و امنیت کامل در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


خاکپراقی افزود: تعداد 229نفر داوطلب پسر و 351دختر در رشته‌های علوم انسانی،کشاورزی، منابع طبیعی، هنر، علوم پایه فنی و مهندسی، زبان انگلیسی برای دکتری تخصصی در آزمون سراسری نوبت صبح جمعه 3 اسفند در این واحد دانشگاهی به رقابت پرداختند.


به گزارش آنا، آزمون دکتری (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۸ در یک نوبت صبح روز جمعه ۳ اسفند ۹۷ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری هم برگزار شد.


امیر احمری‌نژاد معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری و نماینده تام‌الاختیار این آزمون با اشاره به شرکت ۱۷۶۳ نفر از داوطلبان در این حوزه، گفت: آزمون برادران  با ۱۰۸۳  نفر شرکت کننده در دانشکده فنی و مهندسی و آزمون خواهران با ۶۸۰  نفر شرکت کننده در دانشکده علوم انسانی برگزار شد.


آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۸ نیز پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ و جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4117/40628/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته