دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1397 - 09:35
همسر شهید عبدالله اسکندری:

کشور در حال جهاد فرهنگی و اقتصادی است

همسر سردار شهید مدافع حرم گفت: امروز کشور ما در حال جهاد فرهنگی و اقتصادی است و باید تلاش کنیم که مشکلات موجود برطرف شود.
کد خبر : 362676
P1100432.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لامرد، اعظم سالاری که شب گذشته در همایش تکریم مادران و همسران شهدای شهر لامرد که توسط دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد اظهار کرد: روزمرگی‌ها زندگی همه ما را گرفتار کرده اما نباید امید خود را از دست دهیم, باید قدردان رهبر معظم انقلاب باشیم زیرا اگر قدردان شهدا هستیم باید گوش به امر ولایت باشیم.


یادوراه شهدای حرم در لامرد

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن نقشه‌های شومی برای انقلاب اسلامی کشیده لذا باید آگاه باشیم؛ مانند شهدا که از دشمن نهراسیدند و ترس به دلشان راه ندادند.

سالاری ادامه داد: امروز دشمن ذلیل‌شده و در مقابل ایمان رزمندگان ما بنیه‌ای ندارد، از سوی دیگر همه ما در حال جهاد هستیم، امروز کشور ما در حال جهاد فرهنگی و اقتصادی است و باید تلاش کنیم که این مشکلات برطرف شود.


همسر سردار شهید اسکندری اضافه کرد: دشمن می‌خواهد روحیه ایثارگری را از ملت ما بگیرد اما قطعاً جوانان راه شهدا را ادامه می‌دهند و دشمن مأیوس شده و شکست می‌خورد.


وی با بیان اینکه شهید اسکندری سال‌ها مُهر شهادت بر روی پیشانی‌اش خورده بود و منتظر شهادت بود، افزود: شهید اسکندری کارهای خود را خالصانه و بدون ریا و فقط برای رضای خدا انجام می‌داد.


پیش از سخنان همسر شهید اسکندری و در ابتدای همایش، سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در سخنانی تصریح کرد: شهادت عالی‌ترین مرتبه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و ادای تکلیف الهی در فرهنگ مذهب شیعه است.


هاشمی گفت: همایش تکریم مادران و همسران شهدای شهر لامرد به ابتکار ابوذر همتی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد و با همکاری سرهنگ محمد‌مهدی منصوری، فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان لامرد برگزارشده که با هدف تکریم مادران و همسران شهدا و گرامیداشت سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد بوده است.


وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد بیان کرد: در حوزه فرهنگی این دانشگاه برنامه‌های بسیار خوبی اجرا شده به‌گونه‌ای که در سطح استان فارس دارای کسب رتبه ممتاز در حوزه فرهنگی شده است.


در ادامه سرهنگ حسن عبدالله‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در این همایش با بیان اینکه شهادت هیچ‌گونه مرزی ندارد و پیر و جوان نمی‌شناسد اظهار کرد: اگر شهادت‌گونه زندگی کنیم، پیر باشیم یا جوان به‌طور یقین شهادت به سراغ ما می‌آید.


وی افزود: حضور چشمگیر و ماندگار مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه دشمنان انقلاب اسلامی را در 40 سالگی این انقلاب بیش از گذشته مأیوس و ناامید کرد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم به‌ویژه جوانان  بسیار معنادار بود و نشان می‌داد که برای تحقق تمدن نوین اسلامی امید رهبر معظم انقلاب به جوانان است.


عبدالله‌زاده در ادامه سخنان خود با بیان ایثارگری‌های سردار شهید عبدالله اسکندری ادامه داد:  شهید اسکندری مسئولیت‌های متعددی در سپاه و دیگر نهادهای انقلابی داشت و حق این شهید مدافع حرم باید بیشتر از این‌ها در سطح کشور ادا شود.


وی خاطرنشان کرد: امروز همسر این سردار شهید والامقام نیز در نقاط مختلف کشور، زینب‌وار حضور پیدا کرده و به روشنگری می‌‌پردازد.


انتهای پیام/4117/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته