دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1397 - 17:14
زینی‌وند:

نخبگان بر مبنای نیازهای کشور گفتمان‌سازی کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد بر ضرورت گفتمان‌سازی نخبگان بر مبنای نیازهای استان و کشور تأکید کرد.
کد خبر : 362411
2673982.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای علمی نخبگان استان یزد به ریاست علی زینی‌وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد و با حضور اعضای شورا در استانداری این استان برگزار شد.


‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در این نشست ساختار شورای علمی بنیاد نخبگان استان یزد را ساختاری سیاست‌گذار و گفتمان‌ساز دانست و اظهار کرد: جامعه نخبگان نقش بسزایی در تولید علم، دانش و جریان‌سازی جامعه دار‌د و می‌تواند جزء گروه‌های مرجع مردم باشد.


زینی‌وند بر ضرورت گفتمان‌سازی نخبگان بر مبنای نیازهای روز استان و کشور تأکید کرد و ادامه داد: رئیس جمهور با انتخاب فردی توانمند و آگاه به مسائل روز دنیا و کشور و جایگاه دادن به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نشان داده که ا‌همیت ویژه‌ای برای این حوزه قائل است.


وی افزود: مدیریت ارشد استان ‌یزد تلاش دارد تا به واسطه توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را رفع کند و برای تحقق این مهم اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.


‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در پایان مطرح کرد: در شرایط فعلی کشور، نخبگان می‌توانند الگوساز، اعتمادساز و جریان‌ساز باشند و لازم است در این مقطع از زمان امکانات رسمی کشور بیش از گذشته در اختیار جامعه علمی کشور قرار گیرد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته