دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1394 - 13:36
در گفت‌وگو با آنا

زادمهر: بازیکنان با صبر خود به پرسپولیس کمک کنند/ قنبرپور در حیطه وظایفش حرف بزند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر عجولانه اسپانسر را مشخص کنیم آن وقت این باشگاه پرسپولیس است که متضرر می شود.
کد خبر : 36235

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مشخص نشدن اسپانسر باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی برخی بازیکنان تیم پرسپولیس را به شدت افزایش داده تا جایی که برخی از بازیکنان تیم ناچار به فروش اتومبیل گرانقیمت خود و خرید اتومبیلی ارزان تر شده اند. حتی سید علی فاطمی که تازه به این تیم اضافه شده به دلیل بی‌پولی مجبور شده است شب‌ها در ورزشگاه درفشی فر محل تمرین این تیم بخوابد.


محمدرضا زادمهر عضو هیات مدیره پرسپولیس در این باره به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «وضعیت مالی باشگاه چندان تعریفی ندارد باور کنید ما بیش از همه علاقمندان به پرسپولیس نگران هستیم و دوست نداریم اعضای تیم دچار مشکلات مالی شوند، اما از بازیکنان، کادر فنی و حتی هواداران می‌‌خواهم به ما فرصت دهند تا به گونه ای رفتار کنیم که شأن باشگاه حفظ شود.»


وی ادامه داد: «نماینده حقوقی باشگاه در رابطه با جذب اسپانسر حداکثر تلاشش را می کند تا بهترین گزینه حمایت مالی پرسپولیس را برعهده بگیرد. گزینه های زیادی روی میز بودند و از میان آنها سه شرکت شرایط مناسب تری نسبت به بقیه داشتند اما نباید برای انتخاب گزینه نهایی از میان آنها مستاصل باشیم تا قراردادی بسته شود که باعث ضرر باشگاه شود. ما نیاز به قراردادی داریم که برد برد باشد و دو طرف از امضای آن راضی باشند.»








در حال حاضر باشگاه به دنبال راهکاری است که بتواند از پس هزینه های روزانه خود برآید. به همین منظور نیاز به کسی داریم که بتواند به باشگاه کمک کند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: «وظیفه اسپانسر پرداخت هزینه های جاری باشگاه است و باید شرایطی حاصل کند که پس از عقد قرارداد دیگر مشکل مالی باشگاه را تهدید نکند. ما برای آنکه چنین اسپانسری را به پرسپولیس بیاوریم نیاز به زمان داریم چون در فصل گذشته باشگاه با اسپانسر خود به مشکل خورد و بدهی جدیدی به بدهی های باشگاه اضافه شد. بنابراین اگر عجولانه تصمیم بگیریم و بار دیگر با مشکلی مشابه مشکل هیات مدیره سابق باشگاه در سال گذشته روبرو شویم آنوقت نه تنها باری از دوش پرسپولیس برنداشته‌ایم بلکه مشکلات تیم را افزایش هم داده‌ایم.»


وی تاکید کرد: «در حال حاضر باشگاه به دنبال راهکاری است که بتواند از پس هزینه های روزانه خود برآید. به همین منظور نیاز به کسی داریم که بتواند به باشگاه کمک کند. با توجه به اینکه طاهری سرپرست باشگاه دکترای اقتصاد دارد و به خوبی اصول حسابداری و حسابرسی را می داند، دلیلی وجود ندارد باشگاه پرسپولیس با اسپانسری قرارداد ببندد که ممکن است در طول فصل با عدم پرداخت به موقع خود مشکلاتی را برای باشگاه رقم بزند. امیدوارم تمامی بازیکنان تیم با سعه صدری که از خود نشان می دهند به ما کمک کنند تا بهترین اسپانسر برای باشگاه تعیین شود. »


زادمهر در مورد اظهارات عبدی سخنگوی باشگاه پرسپولیس که گفته بود کمیته انضباطی باشگاه با قنبرپور برخورد خواهد کرد، بیان داشت: «درست است که قنبرپور مشاور سرپرست باشگاه است اما درست نیست که اطلاعاتی که دارد را در اختیار رسانه ها قرار دهد. او در حال حاضر مربی تیم است و با توجه به اینکه دیگر دستیاران برانکو ایرانی نیستند، بهتر است وی پیرامون مسائل فنی صحبت کند و درباره انتخاب مدیرعامل تیم حرفی نزند که به ضرر پرسپولیس تمام شود. لازم است قنبرپور همیشه در حیطه وظایفش صحبت کند تا کار به کمیته انضباطی باشکاه کشیده نشود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته