دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1397 - 14:50
بیگدلی در تذکر شفاهی:

دولت خلاف منافع مردم گام بردارد اصلاح طلبان توان استیضاح دارند

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت خلاف منافع مردم گام بردارد، اصلاح‌طلبان هم توان استیضاح و نقد و شجاعت آن را دارند و راهکارش را هم بلدند.
کد خبر : 362327
201806100094978444.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احمد بیگدلی در ابتدای جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه تذکرات اصلاح‌طلبان همواره  در راستای اصلاح امور و رفع معضلات مردم بوده است، گفت: اکثر سیاسیون معتقدند دولت اصلاحات از نظر پاکدستی بهترین دولت بوده و کمترین مشکلات اقتصادی و رانت را داشته است.


عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با بیان اینکه تفکر اصلاح‌طلبی برای خودش خط قرمز دارد، تصریح کرد: مصلحت مردم، قانون اساسی و منویات رهبر معظم انقلاب از خطوط قرمز اصلاح‌طلبان است.


وی اضافه کرد: اگر جمع‌بندی اصلاح طلبان بر این باشد که به دلیل منافع ملی این باشد که به دلیل منافع ملی و مردم از این دولت حمایت کنند و در صورتی که دولت در تقابل بامنافع مردم گام بردارد، اصلاح‌طلبان هم توان استیضاح و نقد و شجاعت آن را دارند و راهکارش را هم بلدند.


نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اصلاح‌طلبان معتقدند آرامش جامعه و اتحاد در شرایط کنونی ضروری است، بنابراین این کار را انجام نمی‌دهند.


علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت دلیل این سخنان بیگدلی را صحبت‌های روز گذشته کواکبیان بیان کرد که پزشکیان به وی قول داده بود اجازه تذکر به وی بدهد.


صحبت‌های کواکبیان در دفاع از دولت را اینجا بخوانید.


 


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته