دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1397 - 14:25
در پیامی؛

سردار پاکپور درگذشت مادر شهید «عبدالرضا بروجی» را تسلیت گفت

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید «عبدالرضا بروجی» از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.
کد خبر : 362317

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور طی پیامی، درگذشت مادر شهید مدافع امنیت پایدار، شهید «عبدالرضا بروجی» را تسلیت گفت.


در پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: با کمال تأسف و تأثر، خبردرگذشت ناگهانی مادری بزرگوار و باتقوا، ام‌الشهید، مادر گرامی شهید والامقام و مدافع امنیت پایدار، عبدالرضا بروجی را که با مشیت الهی، بی‌صبرانه به دیدار فرزند شهیدش شتافت و به لقاء‌الله پیوست، موجب غم و اندوه اینجانب و تمامی همرزمان آن شهید در نیروی زمینی سپاه شد.


این پیام خاطرنشان می‌کند: اینجانب ضمن تسلیت به‌مناسبت این ضایعه غم‌انگیز، به خانواده معزز شهید و سایر بازماندگان، برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند شهیدش و برای خانواده بزرگوار شهید و مردم ولایت‌مدار استان شهیدپرور لرستان صبر و اجر و سعادت اخروی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته