دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در حمایت از«گام دوم انقلاب»؛

بیانیه دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صادر شد

دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در پی انتشار بیانیه راهبردی «گام دوم انقلاب» توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر : 362266
n00279690-b.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران،  دبیر‌خانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حمایت از بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری« گام دوم انقلاب»، بیانیه‌ای را صادر کرد. در متن این بیانیه آمده: امروز پس از گذشت چهار دهه، انقلاب اسلامی ایران با گذر از فراز و نشیب‌ها و پیچ‌وخم‌های دشوار در مسیر بالندگی‌اش به سطحی از بلوغ و پختگی دست پیدا کرده است که ایدئولوژیش جهانی، آرمان‌هایش مستحکم، رهروانش ثابت قدم و دشمنانش ناامیدتر از همیشه‌اند. در این اثناء بیانیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که خود به مثابه منشور و دستورالعملی اجرایی در آغاز گام دوم انقلاب است ضمن دفاع از گام‌های پیموده شده، نقشه راهی است برای آینده انقلاب تا تلاش برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) وارد مسیر جدیدی شود.


در ادامه این بیانه آمده: دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ضمن قدردانی از معظم‌له به جهت صدور رهنمودهای داهیانه، اعلام آمادگی می‌کند تمام مساعی خود را به کار بندد تا در مسیرهای ترسیم شده در حوزه ایثار، جهاد، فداکاری و شهادت با همه توان و قوت ادامه دهد تا با ترسیم و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و الگوهای برخواسته از این فرهنگ زمینه تربیت نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی برای تحقق آرمان‌های گام دوم انقلاب تربیت شود و انشاء ا... با حرکتی متناسب با نیاز کشور در همه‌ عرصه‌ها با روحیه جهادی و خدمت‌گزاری و احساس مسئولیت بیشتر با شتاب مضاعفی انجام پذیرد. امید است کلیه دلسوزان و سالکان طریق انقلاب خاضعانه و خالصانه دل در گرو صیانت از دستاوردهای کنونی و تحقق این منویات هوشمندانه ببندند و برای اجرای معنویات معظم‌له در همه سطوح از هیچ کوششی فروگذار نکنند.


انتهای پیام/ 4100


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته