دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1397 - 12:35
واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

دولت هیچ وقت با منافع ملی و معیشت مردم بازی سیاسی نخواهد کرد

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور درباره افزایش قیمت دلار و طرح دولت برای فشار در تصویب لوایح FATF، گفت: دولت هیچ وقت با منافع ملی و معیشت مردم بازی سیاسی نمی‌کند.
کد خبر : 362265
13951127001094636227635498719369_42140_PhotoT.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مطرح شدن طرح استیضاح رئیس جمهور، اعلام کرد: استیضاح روحانی بیشتر تبلیغاتی است و هیچ فراکسیونی اعلام حمایت نکرده است و به احترام به مجلس نمی خواهیم موضع روبروی مجلس بگیریم.


وی در ادامه با اشاره به سؤالی درباره افزایش قیمت دلار و طرح دولت برای فشار در تصویب لوایح FATF گفت: دولت هیچ وقت با منافع ملی و معیشت مردم بازی سیاسی نخواهد کرد و ما به دنبال جنگ با کسی نیستیم.


رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره مشکلات شب عید مردم نیز گفت: به دستور رئیس‌جمهور و هیئت دولت کالاهای اساسی مردم در گمرک همه با تسریع زیاد وارد خواهد شد و رئیس‌جمهور برای گوشت نیز دستور صادر کرده که برای مردم به قیمت مناسب خریداری شود و صادرات پرتقال و سیب که اگر منجر به گرانی شود نباید صورت بگیرد.


وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه هزار مؤسسه مالی توسط دولت مجوز داده شده است نیز تصریح کرد: این کار شایعه است و باید این موارد در سطح سران سه قوه بررسی شود و اصلاً کاری این‌گونه صورت نگرفته است.


واعظی درباره ایجاد کانال مالی با چین نیز گفت: رابط ایران با کشور چین بسیار خوب است و مشکلی در مراوده مالی وجود ندارد.


وی از صدا و سیما، احزاب و سران قوا خواست به دولت کمک کنند و از برخی بازی‌های سیاسی در این زمان خطیر دوری شود.


رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه بیشتر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وجود دارد، تصریح کرد: هیچ جنگی با ایران در کار نیست و بیشتر مطالب فضاسازی است.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته