دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1397 - 11:41
با حضور صدیقی؛

2 طرح عمرانی دانشگاه بیرجند به بهره‌برداری رسید

مرکز بهداشت و درمان و رستوران مکمل دانشجویی دانشگاه بیرجند با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 362227
1550647702-photo-2019-02-20-10-16-47.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، مرکز بهداشت و درمان و رستوران مکمل دانشجویی دانشگاه بیرجند، صبح امروز با حضور مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.


احداث مرکز بهداشت و درمان (فرهیختگان) دانشگاه بیرجند با زیربنای ۵۹۱ مترمربع از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و در اول اسفند ۱۳۹۷ احداث و تجهیز این مرکز به پایان رسید.


اعتبار هزینه شده در این مرکز شامل 850 میلیون تومان اعتبارات ملی و اختصاصی و 360 میلیون تومان از طریق کمک خیرین است.


دومین پروژه افتتاحی دانشگاه بیرجند رستوران مکمل دانشجویی است که با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان توسط بخش خصوصی و اعتبارات داخلی دانشگاه به بهره‌برداری رسید.


صدیقی در سفر یک‌روزه خود به خراسان جنوبی ضمن نشست با دانشجویان دانشگاه‌های بیرجند، بزرگمهر قائنات و دانشگاه صنعتی بیرجند، پروژه‌های دانشجویی دانشگاه بزرگمهر قائنات و دانشگاه صنعتی بیرجند را نیز افتتاح خواهد کرد.


از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان امور دانشجویان در سفر به بیرجند می‌توان به جلسه بررسی وضعیت آموزش عالی در استان خراسان جنوبی که با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود، اشاره کرد.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته