دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1397 - 09:10
نبوی در گفتگو با آنا:

فضای مجمع تشخیص مصلحت برای بررسی پیوستن ایران به FATF مثبت نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره روند بررسی لوایح FATF، گفت: فضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی پیوستن ایران به FATF مثبت نبود.
کد خبر : 362167

مرتضی نبوی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره فضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره میزان مخالفت یا موافقت لوایح پالرمو و CFT، اظهار کرد: در مجموع فضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی پیوستن ایران به FATF مثبت نبود.


وی با تأکید بر اینکه من در جلسه قبل مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره این لوایح صحبت نکردم، ادامه داد: البته به دلیل اینکه زمان جلسه سه ساعت بوده و برخی از مسئولان صحبت کردند، وقت برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بیان مطالب پیش نیامد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه به همین دلیل صحبت برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به نشست آینده موکول شد، افزود: باید در جلسه بعدی این موارد صحبت شود.


به گزارش آنا، در جلسه گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام، بررسی رد یا قبول لایحه پیوستن ایران به پالرمو در مجمع بررسی شد و به دلیل اینکه در این نشست سه ساعت مجمع به جمع‌بندی نرسید، روند بررسی نهایی آن به جلسه بدی موکول شد.


آیت‌الله مجتهد‌شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در گفتگو با آنا، با اشاره به اینکه لایحه پالرمو در جلسه آینده بررسی می‌شود، گفت: فضا و نظر اعضای مجمع درباره این لایحه منفی بود.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
نیلوفر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
۰
خدا کنه!!!!!!!!
هلدینگ شایسته