دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اقدام بی‌سابقه 20:30 درباره استاد شجریان

بخش خبری 20:30 خبر بستری شدن محمدرضا شجریان را اعلام کرد و از لقب استاد برای این خواننده‌ صاحب سبک استفاده کرد.
کد خبر : 36213

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از آرمان، روز گذشته هر چند کوتاه، اخباری جدید درباره استاد شجریان منتشر شد و مهمتر از آن تلویزیون گزارشی درباره وضعیت استاد آواز ایران پخش کرد.


اخبار مربوط به شجریان تا ساعات اولیه شب گذشته تازگی خاصی نداشت تا اینکه بخش خبری بیست و سی در اقدامی جالب توجه به بستری شدن استاد آواز ایران واکنش نشان داد و با پخش تصاویری از محمدرضا شجریان در بیمارستان، وی را استاد شجریان خطاب کرد و آخرین وضعیت جسمانی او را گزارش داد. بیست و سی همچنین شجریان را یکی از اساتید موسیقی عنوان و به آلبوم‌های متعدد وی اشاره کرد! این در حالی است که در چند سال اخیر به دلیل برخی مسائل که وزارت کشور آنها را در حوزه خود نمی‌داند اجازه برگزاری کنسرت به شجریان در کشور داده نشده و حتی ربنای او که سال‌ها در ماه رمضان از تلویزیون پخش می‌شد، دیگر پخش نمی‌شود.


گفتنی است صدای استاد آواز ایران سال‌ها از تلویزیون پخش می‌شد ‌به گونه‌ای که برخی از تصنیف‌های محمدرضا شجریان در ایام هشت‌سال جنگ تحمیلی در خاطره‌های ایرانیان حک شده است. خبر دیگری که شب گذشته در مورد استاد آواز ایران روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت مربوط به مشکلی بود که بستری او در بیمارستان کسری ایجاد کرده است. خبر آنلاین نوشت؛ بسیاری از علاقه‌مندان به صدای شجریان با این بیمارستان تماس می‌گیرند و جویای حال او می‌شوند. این تماس‌ها به حدی است که در روزهای شنبه و یکشنبه ظرفیت تماس تلفنی این بیمارستان را به صورت کامل اشغال کرده بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: بیمارستان شجریان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته