دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1394 - 11:10

معاون آموزشی واحد فلاورجان معرفی شد

مراسم معارفه معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با حضور هیات رئیسه و استادان این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 36195

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در این مراسم گفت: باید در دانشگاه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که با یک ارتباط خوب و صمیمی بین هیات علمی و کارکنان واحد و ایجاد یک محیط آرام و با نشاط خدمات شایسته‌ای به دانشجویان انجام شود.


دکتر سیما یحیی‌آبادی افزود: «پرستگاری» از استادان شایسته و با تجربه واحد فلاورجان است که امیدواریم با سابقه درخشانی که در امور اجرایی دارند و با همدلی و تلاش همه مسئولان واحد در راستای پیشرفت و ارتقاء این واحد گام‌های موثری برداشته شود.


در ادامه این مراسم دکتر سهیلا پرستگاری معاون جدید آموزشی واحد فلاورجان گفت: دانشگاه یک محیط علمی و فرهنگی برای پرورش و بالندگی جوانان این مرز و بوم است که امیدوارم با قدم‌های محکم و ارتباط و تعامل خوب بین همکاران در راستای اهداف مقدس دانشگاه تلاش کنیم.


به گزارش آنا، پرستگاری از اعضاء هیات علمی گروه زبان و ادبیات عرب واحد فلاورجان است که سابقه معاونت پژوهشی واحد فلاورجان و علوم و تحقیقات اصفهان و همچنین رئیس شورای پژوهشی زنان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان را در کارنامه خود دارد که در این مراسم به عنوان معاون آموزشی واحد فلاورجان معرفی شد.


پیش از این، یحیی‌آبادی که اکنون سرپرستی این واحد را بر عهده دارد، معاون آموزشی واحد فلاورجان بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته