دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1394 - 10:49
در گفت‌وگو با آنا

رئیس کمیته فوتسال: قرارداد شمسایی با تیم ملی مشروط خواهد بود/ حضورم در کمیته فنی ضرورتی نداشت

رضا افتخاری گفت: اگر از کمیته فنی و توسعه کناره‌گیری کردم به این دلیل بود که ضروررتی نمی دیدم در این کمیته باشم.
کد خبر : 36184

رئیس کمیته فوتسال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره انتخاب شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: «با توجه به اینکه وحید شمسایی با تیم تاسیسات دریایی قرارداد دارد ما برای به خدمت گرفتن وی جلسه ای با مدیرعامل این تیم داشتیم. مقرر شد مدیرعامل تاسیسات در این باره با شمسایی صحبت کند و نتیجه نهایی را به ما اعلام کند.»


وی افزود: «البته با صحبت های نهایی را با شمسایی انجام داده ایم و با وی به توافق نیز رسیده ایم. اگر مسئولان تاسیسات دریایی موافقت خود را اعلام کنند سرمربیگری شمسایی در تیم ملی قطعی خواهد بود.»


افتخاری درباره خواسته های شمسایی مبنی بر اینکه قرارداد وی باید طولانی مدت باشد، تصریح کرد: «چنین چیزی امکان ندارد. تداوم سرمربیگری شمسایی در تیم ملی بستگی به نتایجی دارد که وی کسب می کند. به طور مثال اگر با شمسایی قرارداد 2 ساله ببندیم، اما وی نتواند در رقابت های آسیایی نتیجه مناسبی را کسب کند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ و او را برکنار می کنیم زیرا ما باید پاسخگوی افکار عمومی باشیم.»


رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که با وجود توافق با خسوس، چرا این مربی حاضر به پذیرش سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران نشد؟ گفت: «خسوس برای تسویه حساب به ایران آمده بود. در همان زمان با وی به توافق رسیدیم و قرار شد ماهیانه مبلغ 10 هزار یورو به این مربی پرداخت کنیم اما از آنجایی که خسوس در یکی از شرکت های خودروسازی اسپانیا به عنوان مهندس مکانیک مشغول به فعالیت است نتوانست برای حضور در ایران با مسئولان این شرکت به توافق برسد بنابراین از پذیرش سرمربیگری تیم ملی امتناع کرد.»


افتخاری با اشاره به بازی دوستانه ایران با روسیه در اواسط مهرماه تصریح کرد: «قرار است تیم ملی روسیه برای انجام چند بازی دوستانه به ایران سفر کند. در حال حاضر مشغول رایزنی با مسئولان شهرهای مختلف کشورمان برای میزبانی این دیدارها هستیم. دیروز هم صحبت هایی در این زمینه با شهردار رشت انجام دادم اما هنوز شهری که میزبان این دیدارها باشد مشخص نشده است.»


وی در پایان درباره اختلافش با عباس ترابیان یادآور شد: «من با کسی اختلاف ندارم. اگر هم از کمیته فنی و توسعه کناره گیری کردم به این دلیل بود که ضرورتی نمی دیدم در این کمیته باشم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته