دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1397 - 17:53
سرپرست دانشگاه آزاد بندرگز:

بسیج اساتید و انجمن‌های اسلامی بازوان فرهنگی دانشگاه هستند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز گفت: کانون بسیج کارکنان و اساتید و انجمن‌های اسلامی استادان بازوان فرهنگی دانشگاه هستند.
کد خبر : 361831
636620832085111806.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرگز، مجید محمدنژاد ظهر امروز در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با تأکید حضور استادان و کارکنان در مناسبت‌های فرهنگی گفت: استفاده از ظرفیت‌های استادان و کارکنان در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه باعث مشارکت بیشتر دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی خواهد شد.


وی حمایت از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی را از اولویت کاری خود برشمرد و تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت و تجربه استادان و کارکنان دانشگاه‌ها در کانون‌ها و انجمن‌های دانشجویی استفاده بیشتری کرد و چون ارتباط مستقیم با دانشجویان دارند باید مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها با برنامه مدون و منسجم زمینه حضور پررنگ‌تر آنها را در برنامه‌های فرهنگی ایجاد کنند.



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز حضور کانون بسیج کارکنان و اساتید و انجمن‌های اسلامی استادان را به‌عنوان بازوان فرهنگی در دانشگاه عنوان کرد که باعث رونق بخشیدن برنامه‌های فرهنگی و ایجاد نشاط علمی و فرهنگی در دانشگاه‌ها می‌شوند.


انتهای پیام/4121/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته