دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیدار دشوار شاگردان منصوریان در قطر

علیرضا منصوریان برای صعود ذوب‌آهن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی دشواری با الغرافه پیش‌رو دارد.
کد خبر : 361777
1550000521tegfifujz2.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  در ادامه مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه تیم الغرافه میزبان ذوب‌آهن خواهد بود و تیم برنده این مسابقه به دور گروهی صعود خواهد کرد.


ذوب‌آهن در رقابت‌های این فصل نمایش جالبی ارائه نکرده و در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد. اگرچه سبزپوشان اصفهانی دو بازی عقب‌افتاده دارند، ولی بعید است این تیم بتواند با برد در آن دیدارها وضعیتش در جدول را سروسامان بخشد.


شاگردان علیرضا منصوریان پیش از دیدار با الغرافه موفق شدند در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از سد تیم الکویت کویت بگذرند و حالا با تیمی بازی دارند که مهدی طارمی را در نوک حمله دارد. الغرافه در رده هشتم جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر ایستاده و در هفته‌های اخیر نتایج جالبی نگرفته اما در خانه به‌دنبال کسب پیروزی است تا مجوز صعود به مرحله گروهی را کسب کند.


ذوب‌‌آهن پیش از این هفت بار به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده که در جریان آن هفت بار با تیم‌های قطری روبرو شده است. سبزپوشان ایران برابر تیم‌های القطر، الریان، لخویا و الدحیل بازی کردند که دو مرتبه از سد الریان و یک بار برابر لخویا برنده شدند. آنها دو شکست برابر الدحیل را تجربه کردند و دو دیداری که با القطر داشته به دو تساوی رسیده است. 


شاگردان منصوریان کار آسانی برابر الغرافه پیش‌رو ندارند ولی این امید را می‌توان به نماینده سبزپوش ایران داشت که برابر نماینده قطر برنده شود و راهی جمع 32 تیم برتر آسیا شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته