![راهاندازی زنجیره طراحی تا فروش زیورآلات توسط فناوران داخلی](/files/fa/news/1403/4/10/580381_139.jpg)
افزایش سرانه حمل و نقل عمومی نیازمند تکمیل خطوط مترو است
![57622039.jpg](/c-files/old/1397/11/29/636860889598300706.jpg)
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه آیین بازآفرینی باغ عبقری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری بنیاد مستضعفان و بر اساس توافقات صورتگرفته دو باغ به شهرداری تحویل داده و به فضای عمومی تبدیل شد.
وی در خصوص رویکرد شورا و شهرداری بر اساس نظر رهبری در تاریخ بیست و یکم اسفند سال ۹۳ در خصوص زمینهای کشاورزی و باغات افزود: از این پس دیگر مجوز برجباغ صادر نمیشود و امیدواریم لایحه آن در کمیسیون ماده ۵ و شورایعالی معماری و شهرسازی نیز تصویب شود.
شهردار تهران ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم تا با حفظ باغات، فضای سبز باقیمانده را برای شهروندان حفظ کنیم.
وی در خصوص وضعیت واگذاری باغ برره نیز گفت: در خصوص جزئیات آن با بنیاد مستضعفان وارد توافق شدهایم و تا جایی که برای بنیاد امکان دارد برای واگذاری آن اقدام خواهیم کرد.
حناچی در خصوص آمار تعداد دقیق باغات که در اختیار سازمانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی است، اظهار کرد: آمار دقیق آن موجود است و تعداد آنها زیاد نیست ولی کمیته امداد و بنیاد از جمله سازمانهایی هستند که در خصوص مذاکره برای واگذاری اعلام آمادگی کردند.
شهردار تهران درباره ترکهای برج میلاد نیز گفت: سازه برج میلاد با مرکز همایشها جداست؛ مرکز همایش نزدیک یک گود خطرناک است و میبایست با ساخت سازهای جلوی خطر آن گرفته شود.
وی در ادامه در خصوص طرح ترافیک خبرنگاران گفت: ما در طرح سه شنبههای بدون خودرو بهدنبال آن هستیم تا از خودروی شخصی کمتر استفاده کنیم و بهتر است این موضوع از سوی خبرنگاران منتقل شود.
شهردار تهران در خصوص وضعیت حمل و نقل عمومی اظهار کرد: در بعضی از خطوط حمل و نقل عمومی مشکل داریم و حدود ۳ هزار اتوبوس نیاز داریم که با تأمین آن این موضوع حل خواهد شد.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با کمک دولت نسبت به بهبود وضعیت مترو نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.
حناچی در پاسخ به سؤال خبرنگار آنا در خصوص افزایش سرانه حمل و نقل عمومی نیز گفت: ما در مترو روزانه ۲ میلیون سفر داریم و در تلاش هستیم که این میزان به 7 میلیون افزایش یابد که در این خصوص باید تمامی خطوط مترو تکمیل و فاصله سرخطها به دو دقیقه کاهش پیدا کند.
شهردار تهران در پایان تصریح کرد: در حوزههای دیگر میبایست خلاء اتوبوسرانی را جبران کرده و تلاش کنیم با کاهش استفاده از وسایل حمل و نقل شخصی از آلودگی شهر بکاهیم.
انتهای پیام/ ۴۱۰۵
انتهای پیام/
شهرداری تهران لیست بدهیهایش را منتشر کند
مخالفت شورا با بخشودگی تأخیر تأدیه مؤدیان بدهکار به شهرداری تهران
شرکت شهر سالم مثل سایر حوزههای شهرداری دارای بیانضباطی مالی است
![راهاندازی زنجیره طراحی تا فروش زیورآلات توسط فناوران داخلی](/files/fa/news/1403/4/10/580381_139.jpg)
![روند درمان تنبلی چشم آسان شد](/files/fa/news/1403/4/10/580164_221.jpg)
روند درمان تنبلی چشم آسان شد
![چطور تسهیلات لیزینگ دانشبنیانی دریافت کنیم؟](/files/fa/news/1403/4/10/580155_678.png)