دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه از موزه شهدا

معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه با حضور در موزه شهدا از آثار فرهنگی این موزه بازدید کرد.
کد خبر : 361360
n00279339-b.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسعود عبدالله‌پور معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه به همراه حمیدرضا راوش مدیر عامل مؤسسه حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس از موزه شهدا بازدید کردند. 


معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پس از بازدید از موزه شهدا، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که شهدا امامزادگان عشق هستند، اظهار کرد: امام خمینی (ره) نیز در بخشی از بیانات خود فرمودند: شهدا همچون چراغی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند، بنابراین تنها راه مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی، تأسی به راه شهدا است که ما را در مسیری الهی قرار می‌دهد.


مسعود عبدالله‌پور افزود: اگر همه به این باور برسند که شهدا راهنمای خوبی برای رسیدن به درجات عالی قرب الهی هستند، قطعاً بر سر مزار آنها حاضر خواهند شد و به آثار برجای‌مانده از آنها توجه خواهند کرد، مشاهده یادگاری‌های به‌جامانده از شهدا، زنگارها را از دل‌ها می‌زداید و روح انسان‌ها را پالایش می‌کند.


معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه با اشاره به فعالیت نیروی زمینی سپاه در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: مستندسازی از زندگی شهدا، جمع‌آوری وصیت‌نامه و آثار آنها ازجمله اقداماتی است که واحد فرهنگی نیروی زمینی سپاه در این مؤسسه انجام می‌دهد.


وی در پایان سخنان خود با تأکید بر آثار زیبای موجود در موزه شهدا خاطرنشان کرد: این آثار بسیار جالب و قابل‌توجه است، به‌ویژه قسمت‌هایی که مرتبط با لباس، چفیه، دست خط و انگشترهای شهدا است فرد را مجذوب می‌کند و به همه توصیه می‌کنم که از این موزه بازدید کنند.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته