دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1394 - 16:40

استاندار تهران داوطلب جمعیت هلال‌ احمر شد

استاندار تهران در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و جمعی از اعضای شورای معاونان هلال‌ احمر استان تهران، داوطلب هلال‌ احمر شد.
کد خبر : 36113

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامرضا گنج‌آبادی، مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر در این جلسه گفت: رویکرد هلال‌ احمر بهره‌مندی از ظرفیت نیروی انسانی داوطلب و اعضای افتخاری است که بر همین اساس هلال‌ احمر استان تهران امروز بیش از ٢۵‌ هزار عضو داوطلب در حوزه جوانان، سه‌ هزار نیروی فعال در حوزه امداد و نجات و ۴۵‌ هزار نفر در حوزه امور داوطلبان را سازماندهی کرده تا در زمان نیاز به‌کارگیری کند.


در ادامه سید حسین‌ هاشمی، استاندار تهران افزود: کار هلال‌احمر نماد خدمات عام است و همه از این خدمات استفاده می‌کنند که در زمان‌های خاص، نقش ویژه پیدا می‌کند.


وی یادآور شد: شائبه در مسائل هلال‌ احمر نباید وارد شود و با توجه به مردمی بودن این مجموعه باید از همه پتانسیل مربوط بهره‌گیری لازم صورت گیرد.


به گفته استاندار تهران، کار هلال‌ احمر باید به روز باشد و این ارگان از نظر ارایه خدمات، از آن دسته کارهاست که اگر به روز نباشد، زمین‌گیر می‌شود.


وی در خصوص خدمات هلال‌ احمر استان تهران در سیل کن و سولقان نیز گفت: انصافاً عملکرد شما در این حادثه خیلی خوب بود که من تشکر خود را نیز اعلام داشتم، هم به موقع رسیده بودید و هم سطح خدمات خوبی را ارائه دادید.


یادآور می‌شود، در پایان این دیدار، استاندار تهران ضمن تکمیل فرم ویژه اعضای افتخاری، عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته