دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1397 - 17:06
کاتب:

منابع را در تأمین کالاهای اساسی هدر دادیم

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در تخصیص ارز به کالاهای اساسی هم منابع را هدر می‌دهیم هم نتوانستیم معیشت مردم را تأمین کنیم.
کد خبر : 361108

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، غلامرضا کاتب در جلسه علنی نوبت عصر امروز و در مخالفت با کلیات لایحه بودجه کل کشور سال 98 اظهار کرد: پیش‌بینی دقیق درآمدها و هزینه‌های کشور از مباحث اولویت‌دار کشور است. ما از سال 92 سالانه حدود 30 هزار میلیارد تومان به بودجه افزوده‌ایم، اما این رقم در شرایط جنگ اقتصادی نباید به 54 هزار میلیارد افزایش پیدا کند.


نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وقتی نمی‌توانیم 150 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی و نفتی داشته باشیم چگونه هزینه‌های کشور را تأمین خواهیم کرد. دولت در سند بودجه 171 بند به کمیسیون تلفیق ارائه کرد که به 243 بند افزایش یفات و 68 بند هم به آن الحاق شد و 24 بند هم حذف شد.


وی با بیان اینکه بودجه شرکت ملی نفت 600 هزار میلیارد تومان است و کسی به آن رسیدگی نمی‌کند، گفت: ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی برای کالا‌های اساسی اختصاص داده شده است، اما تورم همچنان مردم را آزار می‌دهد به صورتی که هم منابع را هدر می‌دهیم هم نتوانستیم معیشت مردم را تأمین کنیم.


نماینده مردم گرمسار خاطرنشان کرد: تبصره ۱۸ و موضوع اشتغال بزرگ‌ترین چالش کشور است که اتفاق هم در آن نیفتاده است.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته