دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آتشانی مطرح کرد:

اجرای مجدد تئاتر «عشق‌آباد» میرباقری در فضایی جدید

یک کارگردان تئاتر از اجرای مجدد تئاتر «عشق‌آباد» نوشته داود میرباقری با فضایی امروزی خبر داد.
کد خبر : 361035
aHR0cDovL2RhbmEuaXIvL2NvbnRlbnQvdXBsb2FkL2QwNzgwNDZiLTUxYzYtNDE5ZC1iMWY2LWM3MDU4OTVhNzBmMS5qcGc=.jpg

امیر آتشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: تدریس در دانشگاه و آموزشگاه‌ها و همچنین حضور در شورای نظارت مرکز هنرهای نمایشی بخشی از کارم است. تدریس را بخاطر اینکه نسبت به اساتیدی که در محضرشان هنر آموختم و در این باره ادای دین کنم، انجام می‌دهم؛  اما خودم عاشق تئاتر و صحنه و مخاطب هستم، پیگیر این هستم که همچنان نمایش «عشق‌آباد»‌ نوشته داود میرباقری را روی صحنه ببرم و ان‌شاءالله اگر خدا بخواهد و متولیان یاری کنند، دوست دارم این اتفاق در تالار سنگلج بیفتد.


این کارگردان تئاتر با بیان اینکه «عشق‌آباد» را با سبک و سیاق دوران امروز کارگردانی خواهم کرد افزود: من در دوره‌ای زندگی می‌کنم که این عشق‌آباد را که 26 سال قبل اجرایش سه ساعت بود را به یک ساعت تبدیل کرد.


وی با بیان اینکه خود آقای میرباقری علاقمند بود که این زمان نیز کمتر هم شود، گفت: با توجه به مجوزی که از ایشان گرفتم، امیدوارم این اتفاق بیفتد و بار دیگر بتوانم روی صحنه بیایم.


آتشانی اظهار کرد: تصمیم دارم ان‌شاءالله آن را در تابستان سال آینده روی صحنه ببرم. قصه، ساختار، محتوا و مضمون همان عشق‌آباد چند سال پیش است، اما با نگاه امروزی‌تر.


انتهای پیام/4072/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته