دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1397 - 13:56
همزمان با جشن ازدواج 50 زوج؛

دانشجوی زائراولی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به مشهد مشرف شد

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران برای نخستین بار همراه با 50 زوج دانشجو به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مشهد مقدس اعزام شد.
کد خبر : 360962
photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۶_۱۱-۲۹-۱۶ (3).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، دختر دانشجوی زائراولی‌ دانشجوی رشته امور تربیتی در مقطع ارشد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن است. باید اهل معرفت بود تا در وجودش عشق به ولایت  را بخوانی که در قالب کاروان ازدواج دانشجویی برای زیارت حضرت رضا(ع) از واحد ساری اعزام شد.


 دانشجوی رشته امور تربیتی واحد تنکابن فراهم‌آوردن زمینه تشرف محبان اهل بیت(ع) به حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج(ع) در قالب کاروان زیارتی ازدواج دانشجویی را یکی از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی دانست و به خبرنگار خبرگزاری آنا در ساری گفت: تاکنون به مشهد مقدس سفر نکرده‌ام و این سفر فرهنگی زیارتی برای من از اهمیت زیادی برخوردار است.


دانشجوی واحد تنکابن اظهار کرد: بالاخره انتظار به سرآمد و با همسرم راهی مشهد می‌شویم؛ حالا من به اتفاق همسرم  زوّار آقا علی بن موسی الرضاییم. نخستین‌بار است که به بارگاه مطهر امام رضا(ع) حضرت می‌روم. به پابوسی کرم‌شان؛ اما هزاران  بار است که سر از سجده شکر و درود برنمی‌دارم. سر از سجده شوق و صلوات حالا قصه دوری دوا شده است، از من جز اشک شوق و شادی نمی‌چکد. از من که زائر شده‌ام و فیروزه‌ای‌ترین آسمان خدا را در این صحن و این سرا پیدا کرده‌ام.


دانشجوی ارشد رشته امور تربیتی درباره مدت سه روز اقامتش در مشهد گفت: این سه روز بهترین لحظات عمر من خواهد بود؛ چون دیدن بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برای من همیشه یک آرزوی بزرگ بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته