دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1397 - 12:21
نعمتی تشریح کرد؛

جزئیات جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان را تشریح کرد.
کد خبر : 360940

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران جلسه غیرعلنی صبح نمایندگان را تشریح و اظهار کرد: این جلسه با محوریت بررسی الزامات بودجه و چالش‌های بودجه سال آینده تشکیل و مسئولان اقتصادی دولت در آن گزارش‌هایی را مطرح کردند.


وی گفت: به این نتیجه رسیدیم که تمرکز بودجه باید روی تولید، اشتغال، صادرات و اقشار کم‌درآمد تمرکز کنیم و 300 هزار میلیارد تومان آن به پرداخت حقوق کارکنان دولت اختصاص یابد.


سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صادرات نفت از نگرانی‌های بودجه 98 است که وزیر نفت در اینباره گزارشی ارائه کرد، گفت:  وزیر جهاد کشاورزی درباره تأمین کالاهای اساسی گزارشی داد و نمایندگان هم دغدغه‌های خود را درباره گرانی‌ها بیان کردند.


نعمتی با اشاره به اینکه درباره خودروسازی‌ها هم مباحثی از سوی وزیر صنعت مطرح شد، خاطرنشان کرد: رقمی معادل 11 میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی و دارو در اختیار دولت قرار می‌گیرد که امیدواریم شرایط را به سمت اصلاح ببرد.


وی گفت: بررسی بودجه 98 در جلسه عصر امروز ادامه خواهد داشت و تا پنجشنبه این جلسات ادامه دارد و اگر نیاز باشد با تعامل میان مجلس و شورای نگهبان جلسات بررسی بودجه در سه شیفت ادامه می‌یابد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته