دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1397 - 11:56
تویسرکانی عنوان کرد:

نقش دانشگاه آزاد اسلامی در برقراری عدالت آموزشی

رئیس ندامتگاه مرکزی زرند گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی همه جوانان دانشگاهی شده‌اند و در زمینه برقراری عدالت آموزشی نقش دانشگاه آزاد اسلامی بی‌بدیل است.
کد خبر : 360902
IMG_0003.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرند،‌ ماشاالله تویسرکانی صبح امروز  در دیدار با علیرضا مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند اظهار کرد: یکی از مراجع مطمئن کاهش آسیب‌های اجتماعی دانشگاه‌ها هستند؛ چراکه مراکز آموزش عالی با تربیت نیروی انسانی متخصص در رشته‌های مختلف وظیفه زمینه‌سازی ارتقای فرهنگ عمومی را نیز بر عهده دارند.


وی تصریح کرد: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، سراسر کشور دانشگاه و همه جوانان دانشگاهی شده‌اند و در زمینه برقراری عدالت آموزشی نقش دانشگاه آزاد اسلامی بی‌بدیل است.


رئیس ندامتگاه مرکزی زرند افزود: دانشگاه آزاد اسلامی پس از گذشت سه دهه از عمر با برکت خود به الگویی برای کشورهای در حال توسعه تبدیل‌شده و همه این کشورها در پی دست یافتن به مدلی تازه از توسعه با رویکرد آموزش‌محور که در جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده است، هستند.


وی ابراز امیدواری کرد که با توانمندی بی‌نظیری که در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند سراغ داریم و همراهی همه دستگاه‌های مسئول بتوانیم در مسیر کم‌شدن آسیب‌های اجتماعی و توان‌افزایی مددجویان زیر پوشش خود استفاده کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند هم در این دیدار گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ندامتگاه‌های ما توانسته‌اند با ارائه الگوی اسلامی موفق به بازپروری مددجویان شوند تا شهروندانی که دچار لغزش و اشتباه شده‌اند، بتوانند با سلامت روح و جسم پس از گذراندن این دوران به آغوش جامعه بازگردند.


علیرضا مرادی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در طول حیات خود در کنار همه بخش‌های جامعه و اقشار مختلف مردم بوده و خواهد بود و از همه امکاناتی که به همت عالی خود مردم در جای‌جای این سرزمین ایجادشده برای توسعه همه‌جانبه بیشترین بهره را ببریم.


وی تصریح کرد: اعضای هیئت علمی توانمند این دانشگاه به‌خصوص در رشته‌های روانشناسی، مردم‌شناسی و مشاوره و راهنمایی آمادگی همکاری متقابل با این نهاد را دارا هستند و امیدواریم با ارتباط بیشتر در حوزه‌های مختلف به‌خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی همراه با دستگاه‌های ذی‌ربط باشیم.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته