دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1397 - 11:34
عضو مجلس علمای بحرین:

1700 کودک توسط رژیم بحرین بازداشت و شکنجه می‌شوند

عضو مجلس علمای بحرین گفت: بیش از 15 هزار نفر که هزار و 700 نفر آنها کودک هستند در بحرین بازداشت شده‌اند.
کد خبر : 360738
139505111601095668266224.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام شیخ محمد خجسته در سخنرانی پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران که در مصلی بزرگ امام‌ خمینی(ره) برگزار شد، به مناسبت سالروز آغاز انقلاب فوریه سال 2011 مردم بحرین، اظهار کرد: ملت ایران همواره پشتیبان و حامی مستضعفان بوده است.


وی با بیان اینکه مردم بحرین از من خواستند سلام خود را به ولی‌امر‌مسلمین جهان، آیت‌الله خامنه‌ای برسانم، افزود: مردم بحرین از اینکه انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را جشن می‌گیرد بسیار خوشحال هستند.


عضو مجلس علمای بحرین با اشاره به اینکه ملت بحرین، صبور، شجاع و مقاوم است و با شکست و درماندگی بیگانه است، ادامه داد: ملت بحرین، حسینی است و مرجع آن آیت‌الله شیخ عیسی‌قاسم شخصیتی شجاع و انقلابی است که از پشتیبانی مردم این کشور برخوردار است.


خجسته انقلاب بحرین را که در سالروز آن قرار داریم، در مقابل فساد و خودکامگی دانست و عنوان کرد: بیش از 70 درصد مردم در میدان لؤلؤ بحرین انقلابی را برپا کردند و در مقابل ارتش‌های عربستان، بحرین، کویت، اردن و امارات که از آمریکا و انگلیس حمایت می‌شدند، ایستادند.


وی با تأکید بر اینکه ارتش‌های مزدور در مقابله با ملت بحرین شکست خورده‌اند و رژیم بحرین از تمام امکانات مادی و دلار نفتی بهره جسته است، تصریح کرد: رژیم بحرین با ایجاد اختلاف بین مردم این کشور قصد داشت که انقلاب ما را به بن‌بست بکشاند، ولی ملت بحرین بر انقلاب خود اصرار دارد.


شاگرد برجسته آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، با بیان اینکه بحرین بحران حاد سیاسی را می‌گذارند و این کشور به نابسامانی مالی رسیده است، افزود: مردم بحرین مسکن مناسبی ندارند و اموال بحرین در اختیار رژیم این کشور قرار دارد و با فساد و افراط در ریخت‌وپاش مردم بحرین را دچار فقر کرده‌اند. خاندان حاکم میلیاردها دلار از پول مردم این کشور را در بانک‌های سوئیس ذخیره کرده‌اند.


وی اضافه کرد: دادگاه‌های قضائی بحرین علیه مردم بسیار فعال هستند و بیش از 50 هزار دادگاه بر ضد این مردم انقلابی تشکیل شده و بیش از 15 هزار نفر ظالمانه  و بیش از هزار و 700 نفر کودک در بحرین بازداشت شده‌اند و این کشور از لحاظ نقض حقوق شهروندی در جهان رتبه بسیار بدی دارد.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته