دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قدردانی دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر از پیشکسوت تئاتر ایلام

دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، از علی باسره از پیشکسوتان و چهره تئاتر دفاع مقدس ایلام در تماشاخانه سنگلج تجلیل کرد.
کد خبر : 360715
thumbnailییی.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، شامگاه پنجشنبه در پایان اجرای نمایش «رسم عاشقی آب‌ها» نوشته مازیار رفعتی و کارگردانی محمد اسماعیل بیگی شرکت‌کننده از شهر ایلام در بخش مسابقه تئاتر ایران2 از سوی دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره  بین‌المللی تئاتر فجر با حضور نادربرهانی مرند، سعید اسدی، پریسا مقتدی و عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، از علی باسره هنرمند پیشکسوت تئاتر ایلام و چهره تاثیرگذار تئاتر دفاع مقدس تقدیر شد.


در این مراسم سعید اسدی به نمایندگی از دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سال‌ها فعالیت ارزشمند علی باسره در حوزه‌های مختلف فیلم‌سازی و تئاتر یاد کرد و علی باسره را یکی از پیشکسوتان نه تنها تئاتر ایلام بلکه تئاتر ایران خواند که قدردانی و پاسداشت از هنرمندانی چون ایشان را وظیفه همه دانست.


نمایش رسم عاشقی آب‌ها در دو سانس 17 و 20 در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفت که مسئولان و هنرمندانی چون شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، مسعود دلخواه، صدرالدین زاهد، مهدی سقائیان، بهرام ابراهیمی، علی عابدی، مهدی حاجیان و محمدرضا الوند به تماشای این نمایش نشستند.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته