دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آیین نشست و همدلی پیشکسوتان اطلاعات و امنیت سپاه برگزار شد

آیین نشست و همدلی پیشکسوتان اطلاعات و امنیت سپاه پاسداران به‌همت انجمن سپاس در سالن اجلاس سران برگزار شد.
کد خبر : 360705
137935.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نشست هم‌اندیشی انجمن پیشکسوتان سپاس شامگاه پنج‌شنبه در سالن اجلاس سران با هدف تکریم از پیشکسوتان سازمان اطلاعات و امنیت سپاه پاسداران برگزار شد.


انجمن پیشکسوتان سپاس، انجمنی مردم نهاد است که به‌منظور ارج نهادن به مقام پیشکسوتان عرصه امنیت و اطلاعات کشور در سپاه پاسداران و خانواده‌های معظم شهدای امنیت سپاه و شهدای مدافع حرم تشکیل شده است. این انجمن هر‌ ساله به منظور تقدیر و تشکر از زحمات بی‌دریغ پیشکسوتان اطلاعات و امنیت سپاه نشستی را ترتیب می‌دهد و در این جلسه ضمن تجدید دیدار پیشکسوتان سازمان اطلاعات سپاه و خانواده‌های شهدای امنیت از این عزیزان تقدیر و تجلیل می‌شود.


عزیزان پیشکسوت عرصه اطلاعات و امنیت سپاه که عمری را در گمنامی با تمام توان در خدمت امنیت و آسایش این مرز و بوم بوده‌اند، بدون کوچک‌ترین منتی صادقانه برای امنیت جامعه از آسایش خود و خانواده خود گذشته‌اند و اکنون زمان آن است که با تقدیری درخور این عزیزان از زحمات این سربازان گمنام تجلیل شود. انجمن پیشکسوتان سپاس در این راه هرساله اقدامات فرهنگی و هنری خود را به تجلیل از پیشکسوتان سازمان اطلاعات سپاه معطوف کرده است. 


در ابتدای مراسم محسن شیرازی دبیر انجمن پیشکسوتان سپاس ضمن قدردانی از حاضران گفت: خدا را شاکرم که سیزدهمین نشست همدلی با حضور شما پیشکسوتان، خانواده‌های شاهد اطلاعات و امنیت و شهدای مدافع حرم را برگزار می‌کنیم و این نشست نیز موجب شد که تجدید دیداری کنیم و با انقلاب و رهبری نیز تجدید میثاقی داشته باشیم و بگوییم در پاسداری از انقلاب اسلامی و خون شهدا همچنان استوار و بلند قامت هستیم.


وی بیان کرد: باید حادثه تروریستی سیستان را تسلیت عرض کنم به محضر تمام عاشقان انقلاب و امام و بگویم که نام سپاه و بسیج و اطلاعات سپاه با شهادت عجین شده‌است و این شهادت‌ها نه‌تنها ما را از راه اصلی منحرف نمی‌کند بلکه در راه حمایت و جانفشانی برای انقلاب و رهبری ثابت قد‌م‌تر می‌شویم.


در ادامه مراسم برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی برای حاضران اجرا شد و در انتهای مراسم از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر اطلاعات و امنیت و همچنین شهدای مدافع حرم تجلیل و قدردانی شد.


انتهای پیام/4072/4100/ 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته