دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جرج لیکنز:

نیازمند حمایت هواداران هستیم/ استقلال را به‌خوبی آنالیز کردیم

جرج لیکنز، سرمربی بلژیکی تراکتورسازی تبریز، در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تهران شرکت کرد.
کد خبر : 360672
01382008.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم استقلال را به‌خوبی آنالیز کردیم و می‌دانیم که استقلال باشگاه بزرگی است.


وی افزود: اختلاف امتیازی ما با استقلال دو امتیاز است، ولی آن‌ها یک بازی کمتر دارند. همچنین پیروزی دو نماینده ایران را در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان تبریک می‌گویم. 


سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که استقلال نفرات خوبی دارد و سرمربی این تیم در انتخاب یازده بازیکن اصلی دستش باز است. 


لیکنز تصریح کرد: به نظرم اولین بازی مهم از زمان حضورم این دیدار است، همه از اهمیت این بازی خبر دارند و به حمایت هواداران نیاز داریم. 


وی تأکید کرد: از نظر من تیمم آماده بازی فرداست، بدون توجه به تمامی مسائل حاشیه‌ای دوست دارم بازی خوبی باشد و پیروز بازی باشیم. تنها مصدوم تیم ما علی اسماعیلی است که از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده است. امیدوارم بازیکنانم به‌خوبی در زمین مسابقه ظاهر شوند تا سه امتیاز بازی را به خود اختصاص دهیم.


سرمربی بلژیکی تراکتور درباره وضعیت کوین کنستانت گفت: کوین بازیکن بزرگی است ولی از زمان حضورش در تراکتورسازی از نظر بدنی وضعیت آماده‌ای نداشت و ما تلاش کردیم تا به شرایط ایده‌آل برسد ولی فعلاً شرایط بازی کردن را ندارد. 


لیکنز اظهار داشت: ما حتماً در بازی فردا به دنبال پیروزی هستیم همان‌طور که در دو بازی قبلی برای پیروزی بازی کردیم. همه بازی‌ها مهم هستند و ما از اهمیت بازی فردا مطلع هستیم، ولی باید تمرکز کافی داشته باشیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.


وی خاطرنشان کرد: تمامی رشته‌های ورزشی به دنبال پیروزی هستند ولی باید حواسمان را جمع کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم. احسان حاج‌صفی یکی از بهترین بازیکنان من است که به او نیاز دارم. اگر اشتباهی هم کرده باشد به اسم یک بازیکن نیست بلکه یک تیم اشتباه کرده است.


سرمربی بلژیکی تراکتور گفت: استقلال بازیکنان خوبی دارد و از چند ملی‌پوش در ترکیب خود بهره می‌برد. 


لیکنز تصریح کرد: من هیچ وقت آنالیزی که از تیم حریف داشتم قبل بازی نمی‌گویم چون من برای تیم تراکتور کار می کنم. استقلال یک تیم قابل احترام است و از بازیکنان خوبی در ترکیب خود استفاده می‌کند. 


وی افزود: می‌دانیم که استقلال دو بازیکن خود را برای بازی فردا ندارد و غفوری هم می‌تواند با یک ماسک در زمین مسابقه حاضر شود.


سرمربی بلژیکی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ساسان انصاری و اکبر ایمانی بازیکنان جدید ما هستند که نیاز به زمان بیشتری دارند. خیلی خوشحالم که همه بازیکنان تمامی تلاش خود را به کار می‌برند تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. 


وی گفت: فردا هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و باید تمرکز کنیم تا به پیروزی برسیم. 


لیکنز درباره احسان پهلوان گفت: او یک مشکل شخصی داشت که حالا برطرف شده و می‌تواند در اختیار تیمش باشد‌. فرزند احسان پهلوان مریض شده بود ولی خوشبختانه او حالا شرایط خوبی دارد.


انتهای پیام/4051/ 4122/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب