دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1397 - 16:22
خالد البطش در گفتگو با آنا:

هدف اجلاس ورشو معرفی ایران به‌عنوان دشمن منطقه است

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هدف از برگزاری اجلاس ورشو را معرفی ایران به‌عنوان دشمن منطقه دانست.
کد خبر : 360654
501.jpg

خالد البطش در گفتگو با خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا درباره برگزاری نشست ورشو که با ادعای حل‌وفصل موضوع فلسطین برگزار می‌شود، گفت: اسرائیل می‌خواهد ایران را دشمن کشورهای منطقه معرفی کند تا موضوع فلسطین منحرف شود. این وظیفه مجامع جهانی به‌ویژه کشورهای اسلامی است که درباره توطئه دشمن صهیونیستی آگاه‌سازی کنند.


عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه کنفرانس ورشو چیزی جز خدمت به منافع رژیم صهیونیستی و کشورهای ظالم منطقه و متحدانشان نیست، افزود: اکنون زمان آن است که گروه‌های فلسطینی و کشورهای آزادی‌خواه از آزادی ملت فلسطین حراست و صیانت و در سایه این آزادی از فلسطینیان در غزه حمایت کنند. فلسطینیان به حمایت از تظاهرات بازگشت و رفع محاصره غزه نیاز دارند.


وی تصریح کرد: منطقه خواهان صلح با دشمن صهیونیستی است، همان دشمنی که طعم شکست را ان‌شاءالله از سوی نیروهای مقاومت و کشورهای اسلامی خواهد چشید. سرزمین فلسطین به‌زودی به ما خواهد رسید و آزاد خواهد شد.


البطش افزود: کل فلسطین خاک عرب‌ها و مسلمانان است و به گروه خاصی تعلق ندارد. همه بر این موضوع اتفاق نظر داریم که باید از چنددستگی جلوگیری کرد. فلسطین خاک ماست و ان‌شاءالله آزاد خواهد شد.


وی تأکید کرد: تظاهرات بازگشت، مقاومت گروه‌های فلسطینی در غزه و عسقلان و پرتاب موشک‌های کورنت پیام آشکاری دارد و آن این است که خورشید اسلام به‌زودی از فلسطین به روی آزادگان جهان طلوع خواهد کرد.


عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین گفت: همه گروه‌های مقاومت چه در جهاد اسلامی، چه در سوریه و چه در لبنان  از مبارزه مجاهدان علیه دشمن صهیونیستی حمایت می‌کنند و از مقابله با یهودی‌سازی فلسطین دست برنمی‌دارند. همه عملیات‌های استشهادی با هدف مقابله با یهودی‌سازی و کمک به احقاق حقوق فلسطینیان در سراسر سرزمین‌های اشغالی و جنوب لبنان انجام می‌شود.


خالد البطش با بیان اینکه مقاومت حق ملت فلسطین در برابر صهیونیست‌هاست، افزود: دشمن صهیونیستی ده‌ها سال است جنین و غزه را محاصره کرده است و ما به مقابله با آنها می‌پردازیم و این درگیری و مقابله را حق و در راه درست می‌دانیم و به راه خود اطمینان و ایمان داریم.


وی درباره موضع قاطع جهاد اسلامی در زمینه معامله قرن گفت: گرچه معامله قرن به موضوع فلسطین می‌پردازد ولی هدف آن تجزیه ملت فلسطین و اختلاف‌افکنی میان گروه‌های مقاومت و میان شیعه و اهل سنت است. همه گروه‌های مقاومت معامله قرن را محکوم می‌کنند و همچنین مخالف انتقال پایتخت کشورها از تل‌آویو به قدس اشغالی هستند.


البطش افزود: قدس غربی و شرقی مطرح نیست؛ همه این خاک سرزمین فلسطین است. عادی‌سازی موضوعی ردشده است و معتقدیم کشورهای عربی از آرمان خود منحرف و سرسپرده صهیونیست‌ها، آمریکا و متحدانشان شده‌اند. ملت محاصره‌شده ما آزادند گرچه صهیونیست‌ها آنان را محدود کرده‌اند.


وی تصریح کرد: ما خواهان حمایت از موضوع فلسطین و گرامیداشت همه شهدای مقاومت و تظاهرات بازگشت هستیم؛ کسانی که رؤیای آشکار آنها تحقق آزادی ملت فلسطین در بازگشت به سرزمین مشروع خود است.



انتهای پیام/4033


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
احمد حاجیزاده
Germany
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
۰
مرک بر اسرئیل مرک بر امریکاه عبادت است ریشه ظلم خشک بشه انشالله خداوند شره به خودشان برگرداند درود بر سید علی خامنه ای دورد بر ملت شریف خدا به دولت مردان ما توفیق خدمت بدهد تا زندیم رزمندیم
هلدینگ شایسته