دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خواجه سروی خبر داد:

ارسال 110 مقاله به دبيرخانه علمی همايش 4 دهه رهبری انقلاب

دبير علمی همايش چهار دهه رهبری انقلاب با اشاره به استقبال مطلوب محققان از همايش گفت: در عرض سه ماه فعاليت دبيرخانه علمی، ١١٠ مقاله به دبيرخانه ارسال شده است.
کد خبر : 360647
photo_2019-02-14_15-34-44.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سياست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نشست خبری همايش بين‌المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی با حضور سراج‌الدين محبی رئيس واحد و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار شد.


محبی با اشاره به محورهای همايش مبنی بر نقش رهبران انقلاب و مديريت چالش‌های انقلاب در دوران پساپيروزی، گفت: تبيين نقش امامين انقلاب و دستاوردهای آن و انتقال آنها به نسل جوان از اهداف كلان همايش است.


رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم، ادامه داد: به كوری چشم دشمنان و با هدايت‌های رهبری امروز چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گيريم.


خواجه سروی در ادامه با اشاره به استقبال مطلوب محققان از همايش گفت: در عرض سه ماه فعاليت دبيرخانه علمی، ١١٠ مقاله به دبيرخانه ارسال شده است كه از اين تعداد ٢٠ مقاله پذيرفته شده است.


دبير علمی همايش چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی ادامه داد: مهمانانی از كشورهای تركيه، عراق، مالزی، اندونزی و بحرين برای سخنرانی در اين همايش حضور دارند. سعی شده است مقالات منتخب در مجلات دارای اعتبار علمی به چاپ برسد.


دبير علمی همايش چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی در رابطه با ورود انديشمندان به حوزه نقش رهبری در نظام، اظهار كرد: جامعه علمی كشور در اين زمينه دچار محافظه كاری علمی شده است و بايد صاحب نظران حوزه علوم انسانی برای تبيين نقش رهبران نظام و مديريت چالش ورود پيدا كنند.


خواجه سروی در پايان تصريح كرد: دبيرخانه دائمی همايش تشكيل شده است و سال آينده همايش چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی ايران با مشاركت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و انزلی برگزار خواهد شد.


انتهای پيام/4002/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته