دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1394 - 14:03
رئیس سازمان سما:

ویژگی سازمان سما آموزش کاربردی است

دکتر سید احمد زرهانی، رئیس سازمان سما در حاشیه جلسه هیئت‌رئیسه سازمان سما، میزان استقبال از آموزشکده‌های سما را مثبت ارزیابی کرد.
کد خبر : 36064

دکتر زرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در پاسخ به این سؤال که سازمان سما چه رویکردی را برای جذب متقاضیان به کار می‌گیرد گفت: «ویژگی اصلی آموزشکده‌های سما، آموزش‌های کاربردی و مهارت آفرین است. یعنی کسانی که از این حوزه فارغ‌التحصیل هستند، مستعد حضور در بازار کار هستند.»


رئیس سازمان سما تأکید کرد:«ما باید این ویژگی را تقویت کنیم و در جلسه شورای سازمان که بالاترین نهاد سیاست‌گذار در سما محسوب می‌شود بر این مسئله تأکید شد. یعنی با سرمایه‌گذاری در جهت ارتقاء کیفی، ما می‌توانیم اعتمادسازی کنیم و ذهن و ضمیر خانواده‌ها و جوان‌ها را بیشتر به خودمان جلب کنیم. وقتی جوان‌ها دیدند با این آموزش‌ها می‌شود ورود آسان‌تر به بازار کار داشته باشند، از آن استقبال می‌کنند. الآن هم استقبال مثبت است و ما در حل گذراندن سیر تکاملی هستیم.»


زرهانی در ادامه در پاسخ به این سؤال که قرار سازمان سما با آموزش‌وپرورش برای گرفتن مدارس دولتی به کجا رسید خاطرنشان کرد:«ما تا الآن در این جهت هنوز تفاهم‌نامه‌ای را با وزارت آموزش‌وپرورش امضا نکرده‌ایم و در حال بررسی این مسئله هستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته