دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1397 - 10:27
با حضور قائم مقام وزیر علوم؛

عملیات احداث دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران آغاز شد

عملیات عمرانی احداث دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، آغاز شد.
کد خبر : 360570
1550071544-img-20190213-185219.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، باقری پس از کلنگ‌زنی این دانشکده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: توسعه فضای فیزیکی می‌تواند به بهبود وضعیت رشته‌های این دانشکده در استان کمک کند و امیدواریم این پروژه با سرعت خوبی به پایان برسد.


وی در خصوص سفر خود به استان خوزستان، تصریح کرد: پیش از حضور در دانشگاه شهید چمران اهواز، ضمن بهره‌برداری از دانشکده علوم زراعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، نشستی نیز با مسئولان این دانشگاه، رؤسای دانشکده‌ها و هیئت ممیزه برگزار شد.


غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در این مراسم بیان کرد: امروز نخستین پروژه عمرانی دانشگاه در دهه پنجم انقلاب کلنگ زنی شد.


وی افزود: این پروژه پنج هزار و ۳۰۰ مترمربع زیربنا دارد و ۵۰ درصد اعتبار آن در سال ۱۳۹۷ که بالغ بر چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده، تأمین شده است. قرارداد این پروژه منعقد شده و امیدواریم با تأمین باقی اعتبار در مدت ۱۸ ماه از محل اعتبارات ملی و کمک‌های سازمان برنامه و بودجه استان به پایان برسد.


رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، تصریح کرد: این پروژه در سه‌ طبقه ساخته خواهد شد و می‌تواند بخش از مشکل تأمین مکان آموزشی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی را برطرف کند.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته