دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شرایط پذیرش مدرسه فقهی امام محمدباقر(ع) اعلام شد

نوزدهمین دوره آزمون ورودی مدرسه فقهی امام محمدباقر (ع) به‌منظور پرورش فقیهان شایسته، ویژه طلاب حوزه علمیه برگزار می‌شود.
کد خبر : 360457
200273_131.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مدرسه فقهی امام محمدباقر(ع) به‌ منظور پرورش فقیهان شایسته، نوزدهمین دوره آزمون ورودی خود در مقطع سطح را با هدف گزینش برادران طلبه واجد شرایط برگزار می‌کند.


بر اساس این گزارش، تدریس دروس به‌طور تخصصی، برگزاری کلاس‌های راهنما جهت تکمیل و تقویت، نشست‌های تخصصی مسائل مستحدثه و استفاده از امکانات روز و دیدار از مراکز تحقیقاتی از برنامه‌های آموزشی و پژوهشی این مرکز فقهی به شمار می‌آید.


این گزارش حاکی است، بهره‌مندی از استادان شایسته و ممتاز، امکان ادامه تحصیل در مقطع درس خارج، ارائه آموزش دروس تکمیلی شامل رجال و عقاید، برگزاری کلاس‌های معارف، اخلاق و برنامه‌های تربیتی و معنوی، سفرهای معنوی، زیارتی، علمی و سیاحتی و ارائه کمک‌هزینه تحصیلی و امکانات آموزشی از مزایای شرکت در این دوره آموزشی اعلام‌شده است.


این گزارش می‌افزاید، شرایط پذیرش این مرکز اتمام پایه ششم حوزه با حداقل معدل 17، تأییدیه مدرسه محل تحصیل و دو نفر از استادان حوزه، تعهد اخلاقی و شرعی مبنی بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی از شرایط پذیرش در این مرکز فقهی به شمار می‌آید.


لازم به ذکر است، کتاب فقه از شرح لمعه، اصول از کتاب مرحوم مظفر، ادبیات عرب، منطق مرحوم مظفر از منابع آزمون این مدرسه فقهی است.


گفتنی است، علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این مرکز تا 12 اسفند فرصت دارند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مدرسه فقهی امام محمدباقر (ع) به نشانی www.mfeb.ir مراجعه و یا با شماره تلفنی 02537836466 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4072/4090/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب