دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1397 - 13:55
در ساری صورت می‌گیرد؛

رقابت 200 دانشجو در المپیاد ورزشی دانشجویان مازندران

مسئول تربیت بدنی سپاه استان مازندران گفت: 200 دانشجوی ورزشکار در فضایی پرنشاط و برای تقویت منش پهلوانی در المپیاد ورزشی دانشجویان بسیجی به رقابت می‌پردازند.
کد خبر : 360391
photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۳_۱۲-۵۱-۲۶.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، کاظم غفارپور صبح امروز در مراسم دومین دوره المپیاد ورزشی ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان مازندران با حضور 200 ورزشکار که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری آغاز به‌کار کرد، گفت: ایجاد فضای پرنشاط و سالم در دانشگاه‌های مازندران، تقویت رفتار و منش پهلوانی و تقویت روحی تعاون، سه هدف مهم در این دوره از المپیاد است. 


مسئول تربیت بدنی سپاه استان مازندران با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ساری برای برگزاری دومین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های مازندران  اعلام ‏آمادگی کرد، افزود: با توجه به امکانات خوب ورزشی، واحد ساری  میزبانی این المپیاد را به ‏عهده گرفت و در این دوره 200 ورزشکار از امروز در رشته‌های دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، آمادگی جسمانی دو و میدانی، سیمولاتور در بخش برادران و رشته‌های دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، آمادگی‌جسمانی و تیر و کمان در بخش خواهران برای کسب مقام‌های برتر ‏به مدت دو‌روز به رقابت می‌پردازند.


سرپرست اجرایی دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های استان مازندران نیز اظهار کرد: نشاط، پویایی و ارتقای توان جسمانی دانشجویان بسیجی استان همراه با ‏فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و اعتقادی و معرفی ورزشکاران برتر برای حضور در مسابقات کشوری و بین‌اللملی هدف دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بسیجی مازندران است و امیدواریم دانشجویان  ورزشکار در ‏رقابتی سازنده و مفید به نتایج مطلوب و مورد نظر خود در این المپیاد دست یابند. 


سید‌امیر ساداتی‌ کرمی افزود: ستاد المپياد و ‏كميته اجرايی برای اسکان،  فعالیت‌های فوق برنامه فرهنگی و دعوت از داوران و سرپرستان مجرب تمام تلاش خود را ‏به‌کار گرفتند تا این دوره به‌خوبی برگزار شود. ‏


به گزارش آنا، دومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان مازندران به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور 200 دانشجوی ورزشکار، صبح امروز به‌مدت دو روز به‌میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری آغاز به‌کار کرد. ‏


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته