دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار پاکپور:

تروریست‌ها برای ناامن کردن کشور در دهه فجر برنامه‌ریزی کرده بودند

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گروهک‌های معاند و تروریستی برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای ناامن کردن کشور در ایام‌الله دهه فجر داشتند.
کد خبر : 360377

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، در پی برگزاری شکوهمند مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ و جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور از مردم و نهادهای امنیتی-اطلاعاتی و انتظامی در شمال‌غرب و جنوب‌شرق کشور قدردانی کرد.


وی گفت: خدای بزرگ را شاکرم که در پرتو الطاف بیکران و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بصیرت و هوشمندی اقشار و آحاد مختلف مردم، جشن شگفتی‌ساز چهل‌سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی تاریخ‌ساز و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن به‌ویژه در شمال‌غرب و جنوب‌شرق کشور با شکوه هرچه تمام‌تر در امنیت کامل و کم‌نظیر برگزار شد.


فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بی‌شک همت و تلاش مجاهدانه و هوشیارانه نیروهای امنیتی-اطلاعاتی و انتظامی در استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان و سیستان‌وبلوچستان در تأمین امنیت همه‌جانبه و مثال‌زدنی این حماسه بزرگ، برگ زرین و پرافتخاری را در کارنامه تلاشگران این عرصه ثبت کرد.


پاکپور با اشاره به مسئولیت خطیر نیروی زمینی سپاه به‌عنوان متولی اصلی امنیت در استان‌های شمال‌غرب و جنوب‌شرق کشور تأکید کرد: این موفقیت و دستاورد بزرگ در شرایطی رقم خورد که دشمنان انقلاب و گروهک‌های معاند و تروریستی برنامه‌ریزی گسترده‌ای را به طمع برهم زدن امنیت و آرامش پایدار کشور در ایام‌الله گرامیداشت چله انقلاب اسلامی به‌ویژه در مناطق مرزی کشور تدارک دیده بودند که با آمادگی و اشراف اطلاعاتی فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خنثی و فرصتی برای عرض اندام پیدا نکردند.


فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان گفت: باید تأکید کرد مردم فهیم آذربایجان غربی، کردستان و سیستان‌وبلوچستان بزرگترین پشتوانه و سرمایه نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی برای پایدارسازی امنیت و تداوم آرامش موجود در این مناطق به شمار می‌روند که جا دارد به‌طور ویژه از آنان نیز قدردانی کنم.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته