دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دانشگاه آزاد اسلامی؛

نخستین سمپوزیوم رویکردهای"ایرانی اسلامی" به ارزیابی و مداخله روان‌شناختی برگزار می‌شود

معاون پژوهش و فن‌آوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی زرند از برگزاری نخستین سمپوزیوم رویکردهای (ایرانی اسلامی) به ارزیابی و مداخله روان‌شناختی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 3603

دکتر علی امیری به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: سمپوزیوم رویکردهای ایرانی اسلامی با حضور استادان برجسته روان‌شناسی کشور و دانشجویان و دانش پژوهان این رشته در روزهای ۷ و ۸ اسفند سال جاری و با مشارکت سازمان روان‌شناسی و مشاوره‌ای جمهوری اسلامی ایران، آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد زرند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار خواهد شد.


معاون پژوهشی واحد زرند اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی زرند و حضور اعضای هیئت علمی مجرب این رشته و همچنین سابقه بیست ساله کار واحد زرند در حوزه روان‌شناختی کشور با ارائه درخواست به معاون پژوهشی دانشگاه و قبول این در خواست برگزاری این سمپوزیوم در دستور کار قرار گرفت.


وی افزود: این سمپوزیوم موضوعاتی همچون بررسی و نقد ارزیابی‌های روان‌شناختی مورد استفاده در جامعه ایرانی اثر بخشی گروه درمانی در جامعه ایرانی تدوین و معرفی مداخله‌های روان‌شناختی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی کاربردهای قصه، شعر، ضرب المثل و استعاره‌های درمانی و همچنین طب رفتاری و سبک زندگی را مورد بررسی قرار خواهد داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب