دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پاسخ به آنا

فرماندار زرند: نیاز صنایع به دانشگاه جدی است

فرماندار زرند گفت: نیاز صنایع به دانشگاه جدی است و از آنجا که با تلاش‌های صورت گرفته در سال های اخیر شهرستان زرند به قطب صنعتی تبدیل شده است، حضور دانشگاه در کنار صنایع می‌تواند به دغدغه‌های پژوهشی و نیازهای فنی مراکز زرند پایان دهد.
کد خبر : 36027

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حبیب الله خنجری در نشست خبری خود با تشریح برنامه‌های هفته دولت در زرند و تبریک ایام هفته دولت و تقارن این مناسبت با ولادت امام رضا (ع) فلسفه نامگذاری این هفته را کار مخلصانه دو شهید بزرگوار و الگو قراردادن شهیدان والامقام رجایی و باهنر از سوی مسئولان و روسای ادارات برشمرد و اظهار کرد: مدیران و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید سیره شهیدان را عملی کنند.


وی افزود: در سال دولت و ملت همدلی و همزبانی این هفته فرصت مناسبی خواهد بود برای ارتباط بهتر مسئولان با مردم در ارائه اقدامات و برنامه‌های دولت و آشنایی بیشتر مردم عزیز ایران اسلامی با اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در بخش محرومیت‌زدایی و توجه به همه مردم و مناطق مختلف کشور است.


فرماندار زرند با توجه به اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف شهرستان، افتتاح و راه‌اندازی پالایشگاه قطران زرند یکی از شاخص‌ترین برنامه های هفته دولت بوده است.


وی درباره ایجاد ارتباط دانشگاه با صنعت به آنا گفت: نیاز صنایع به دانشگاه جدی است و از آنجا که با تلاشهای صورت گرفته در سال های اخیر شهرستان زرند به قطب صنعتی تبدیل شده است و مراکز بزرگی چون کنسانتره سنگ آهن جلال آباد، گندله سازی، کک سازی، پالایشگاه قطران، فولاد زرند ایرانیان، کارخانجات واگن سازی پلور سبز، زغالشویی و نیروگاه زرند در این شهرستان مشغول فعالیت هستند حضور دانشگاه در کنار این صنایع میتواند به دغدغه های پژوهشی و نیازهای فنی این مراکز پایان دهد.


وی تصریح کرد: ظرفیت دانشگاهی زرند به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند زمینه حضور نیروهای متخصص دانشمند و آگاه به منظور عملی شدن نظریه اقتصاد مقاومتی که از طرف مقام معظم رهبری اعلام شد فراهم آورد.


خنجری ابراز امیدواری کرد، اگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی زرند بتوانند در ایجاد رشته‌های فنی تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشند تا چند سال آینده می‌توانیم به نیازهای این مراکز درباره تامین نیروی متخصص پاسخ گفته و به خودکفایی برسیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته