دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1397 - 10:08
صابری عنوان کرد:

کرسی‌های تلاوت رضوی گامی بزرگ در ترویج فرهنگ قرآنی

رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان برگزاری کرسی‌های تلاوت رضوی را گام بزرگی در ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در کشور توصیف کرد.
کد خبر : 360261
photo_2019-02-13_09-24-48.jpg

حسین صابری در حاشیه برگزاری مراسم کرسی تلاوت رضوی در مسجد امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با یادآوری برگزاری کرسی‌های تلاوت در سراسر کشور تصریح کرد: طرح کرسی ملی تلاوت رضوی در استان کرمان با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی و خادمان حرم مطهر رضوی از 18 بهمن با مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدای شهر کرمان آغاز شده است.


وی افزود: حضور در مراسم دعای ندبه مسجد صاحب‌الزمان کرمان، عیادت از بیماران و اجرای برنامه در مصلای نماز جمعه باغین و مکتب‌الزهرا(س) در رفسنجان از جمله برنامه‌های متنوعی است که در استان کرمان انجام شد.


رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان تشکیل این محافل را بسیار تأثیرگذار قلمداد کرد و گفت: حضور استادان برجسته قرائت مانند استاد محمدجواد پناهی، استاد مهدی تقی‌پور و قاری نوجوان سینا فتحی و اجرای برنامه تلاوت توسط ایشان روح قرآن را به کالبد جامعه تزریق کرد.


صابری، گسترش فرهنگ والای قرآنی را برای بیان حقانیت مفاهیم اسلامی در نسل جوان ضروری قلمداد و تصریح کرد: در شرایط امروز که کشورهای غربی سعی در انحراف جریانات فکری در کشورهای اسلامی به‌ویژه کشور ایران به‌عنوان پایگاه تشیع دارند، ترویج فرهنگ قرآنی به‌عنوان پادزهر مقابل تهاجم فرهنگی عمل می‌کند و جوانان را از گزند انحرافات مصون نگاه می‌‌دارد.


آستان قدس رضوی کرمان

به گزارش آنا، در پایان این مراسم آیین پرچم‌گردانی متبرک رضوی و توزیع بسته‌های متبرک به حاضران برگزار شد.


انتهای پیام/4103/4062/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته