دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1397 - 07:24
لیگ برتر والیبال؛

تلاش 3 تیم لیگ برتری والیبال برای کسب سهمیه پلی‌آف

در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال سه تیم شهرداری گنبد، شهروند اراک و شهرداری تبریز برای صعود به مرحله پلی‌آف با حریفان رقابت می‌کنند.
کد خبر : 360181

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیگ برتر والیبال به ایستگاه بیست و پنجم رسید و امروز 6 تیم به مصاف هم می‌روند. دو هفته دیگر تا مشخص شدن ترکیب هشت تیم حاضر در پلی‌آف زمان باقی مانده است. در حال حاضر تیم‌های شهرداری ورامین، خاتم اردکان، پیکان تهران، پیام مشهد، فولاد سیرجان، کاله مازندران و سایپا تهران هفت تیمی هستند که مجوز حضور در پلی‌آف را به دست آوردند و حالا رقابت فشرده بین سه تیم شهرداری گنبد، شهرداری تبریز و شهروند اراک است که یکی از این سه تیم بتواند  به عنوان تیم هشتم به پلی‌آف راه پیدا کند. 


تیم شهرداری تبریز امروز باید به مصاف تیم پیکان برود. شاگردان بناکار در هفته گذشته موفق شدند نارنجی‌پوشان سایپا را متوقف کنند و به دهمین برد خود برسند و در این هفته هم برای کسب مجوز پلی‌آف به مصاف پیکان می‌روند.


البته پیکانی‌ها در سه هفته گذشته مقابل تیم‌های کاله مازندران، شهرداری ورامین و پیام مشهد شکست خورده و برای صعود به رده دوم جدول نیاز به پیروزی دارند تا در پلی‌آف بازی‌های راحت‌تری داشته باشند. شهرداری تبریز هم  برای صعود به پلی‌آف نیاز به برد دارد و به همین خاطر این بازی از حساسیت‌ بالایی برخوردار است. 


دیگر بازی مهم این هفته مصاف تیم شهروند اراک مقابل سایپای تهران است. سایپایی‌ها جواز حضور در پلی‌آف را به دست آوردند و تیم شهروند اراک هم شانس صعود به مرحله پلی‌آف را دارد و باید دید در بازی امروز چه اتفاقی برای تیم اراکی‌ها می‌افتد.


شهرداری گنبد هم در این هفته باید مقابل تیم پیام مشهد به میدان برود. شاگردان قوچا‌ن‌نژاد در هفته گذشته موفق شدند تیم پیکان را شکست دهند. پیام مشهد که جواز حضور در پلی‌آف را به دست آورده امروز میزبان گنبد است. 


از بین تیم‌های شهرداری گنبد، شهرداری تبریز و شهروند اراک، تیم گنبد با یک بازی بیشتر و کسب ۳۳ امتیاز شانس بیشتری دارد تا به عنوان تیم هشتم به پلی‌آف راه پیدا کند. 


برنامه دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ  برتر والیبال؛
 خاتم اردکان ـ کاله مازندران
 عقاب نهاجا ـ فولاد سیرجان
شهرداری ارومیه ـ دورنا ارومیه
پیام خراسان ـ شهرداری گنبد
 سایپا تهران ـ شهروند اراک
 شهرداری تبریز ـ پیکان تهران
 تیم شهرداری ورامین این هفته استراحت دارد.


انتهای پیام/4051/4057/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته