دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1394 - 11:29
مدیرعامل شرکت شهربان و معبربان خبر داد

نیروهای شهربان و معبربان تهران با آزمون ورودی به کار گرفته می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: به منظور کیفیت بخشی به فضای اجتماعی شهر تهران نیروهای مورد نیاز در حوزه شهربان و معبربان پس از موفقیت در آزمون ورودی تخصصی و انجام گزینش‌های لازم به کار گرفته می‌شوند.
کد خبر : 36018

به گزارش گروه اجتماعی آنا، ابوالقاسم چیذری اظهار کرد: در جلسه نظارت ستادی که با حضور شهردار تهران در شرکت شهربان و معبربان برگزار شد، بر توجه و اهتمام ویژه‌ای در خصوص آموزش و به کارگیری نیروهایی که در این شرکت فعالیت می‌کنند تاکید شد.


وی گفت: بر همین اساس اولین دوره آموزش شرکت را در دو قالب تئوری و میدانی (عملی) برگزار کردیم و در پایان دوره نیز از شرکت‌کنندگان آزمون کتبی به عمل آمد.


چیذری تصریح کرد: موفقیت در آزمون و اخذ تائیدیه از سوی دستگاه‌های نظارتی برای هر فردی که قرار است در شرکت شهربان و معبربان به کار گرفته شود یک امر مسلم است.


مدیرعامل شرکت شهربان و معبربان ادامه داد: همکاران من در حوزه معاونت اداری مالی شرکت به خوبی بر این نکته واقفند که پرداخت به موقع حقوق و مزایای یک پرسنل شرکت که بصورت شبانه‌روز در مناطق 22 گانه مشغول فعالیت است، برای من یک اصل مسلم است و هرگز نباید این عزیزان در این خصوص کوچکترین دغدغه‌ای داشته باشند.


وی تصریح کرد: تمامی تلاش خود را برای به حداقل رساندن دغدغه‌های این عزیزان به کار خواهیم بست تا با فراغ خاطر به خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان تهرانی بپردازند.


مدیرعامل شرکت شهربان و معبربان افزود: هر چند نیروهای جذب شده از طریق پیمانکار وارد سیستم ما خواهند شد اما امنیت شغلی، حفظ و ارتقای نیروهای سالم و وفادار برایمان یک اصل بوده و بر همین اساس است که اکثریت نیروهای شرکتی همان افرادی هستند که از ابتدای تشکیل شرکت به کار گرفته شده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته