دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1397 - 16:37
عروف‌زاد:

دوره‌های آموزشی برای بدنه دانشگاه فرهنگیان مفید است

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: دوره‌های مختلف آموزشی برای بدنه دانشگاه فرهنگیان بسیار مفید است و موجب پیشرفت می‌شود.
کد خبر : 360158
382562_2611005958_6000_4000.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان، شهرام عروف‌زاد اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان یک مرجع با اهمیت در تعلیم و تربیت کشور است و دوره‌های مختلف آموزشی برای بدنه دانشگاه فرهنگیان بسیار مفید و موجب پیشرفت است.


وی افزود: برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف برای یک مجموعه بسیار مهم است و باید در اصل قرار بگیرد و دقت و عمل مناسب در برنامه‌ریزی به عنوان پیشران عمل می‌کند و نوعی ریل‌گذاری برای عملکرد بهتر است. یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی که نیاز به برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری دقیق دارد، برنامه‌ریزی در حوزه  امور عمرانی و  بودجه است و با عنایت به شرایط دانشگاه فرهنگیان و نوپا بودن دانشگاه برنامه‌ریزی در این حوزه راهگشا است.


سرپرست دانشگاه فرهنگیان اصفهان ادامه داد: برگزاری دوره‌ها و نشست‌هایی در حوزه‌های مختلف منجر به دانش‌افزایی و هم‌افزایی بین پرسنل و صاحبنظران در دانشگاه فرهنگیان شده و این شرایط حتما به ارتقا و تعالی پرسنل و مسئولان دانشگاه کمک می‌کند و سرانجام نیز سبب تعالی دانشگاه می‌شود.


وی در ادامه بیان کرد: برگزاری دوره در حوزه امور عمرانی و بودجه با توجه به فرسودگی ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان و نیاز به ساخت و ساز و عملیات عمرانی فکر و اندیشه بسیار به جا و مفیدی بوده است که با هم‌افزایی مجموعه دانشگاه فرهنگیان در کشور و کسب اطلاعات کافی در این حوزه پیشرفت خوبی خواهیم داشت.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته